Beste Robin,
Was lekker druk vandaag! slecht weer verkoopt toch altijd beter he? Het is toch waar: vrouwen bloot, handel dood
Natuurlijk kan ik je helpen. Ik moet dan wel weten hoe ik je kan bereiken. Bovendien weet ik dat Arbellini ook bezig is. Die hebben genoeg van alle roddels en situaties die ze moeten oplossen die door anderen veroorzaakt zijn.
Ik gevraagd aan Arbellini om hoeveel opticiens het gaat, en voor wat ik begrepen heb, gaat het om 4 opticiens die een credit krijgen en van Optic Services niet gecrediteerd krijgen.
Optic Services is daar weldegelijk verantwoordelijk voor! Alleen kan Arbellini geen stappen ondernemen uit naam van die opticiens als die niet samen met Arbellini daarin willen werken. Voor mij hebben ze het opgelost. Eerst dacht ik ook dat zij het waren, maar nu weet ik wel anders. Ik hoop voor hun dat het gezeur nu eindelijk een keer ophoud en de mensen inzien waar ze moeten zijn.
Daarnaast is Optic Services een totaal andere onderneming die naar mijn idee expres negatief doet over Arbellini om zo over onze bankrekening geen credits te geven. Daarom vind ik het extra rot dat Arbellini overal de schuld van krijgt. Helemaal als een idioot gewoon met naam en toenaam iemand voor gek probeert te zetten. Die Theo spoort niet. 5 juni roepen dat ze failliet zouden zijn. Kijk op de kvk en je ziet dat ze dat niet zijn. Ik denk zelfs dat Theo iemand van Optic Services is om Arbellini expres te kak te zetten. Als dat niet zo is, ben ik helemaal teleurgesteld: ik dacht dat wij opticiens van een ander allooi waren!
Arbellini voelt zich verantwoordelijk voor haar klanten en is al enige tijd bezig om voor iedereen die door Optic Services gedupeerd is het op te lossen. Voor de één is dat geld, de ander monturen, weer een ander tijdelijk goedkopere lenzen. Voor mij hebben ze de personeelsproblemen opgelost en geloof maar, in de zomerperiode is dat goud waard!
Dus als je mee wilt doen, graag! ik heb er dan nog maar twee andere opticiens bij nodig. Ik wil die Arbellini mensen en daarmee die enkele opticien wel helpen.
Groet.