Arbellini

• Theo

Hallo iedereen die dit leest.

Is er hier iemand van jullie bij die ook problemen heeft gehad met de firma Arbellini?? En zo ja, is dat uiteibdelijk ook opgelost??

Ik heb het dan over problemen met overname e.d.

Groet, Theo

• kees

Hallo,

Wij hebben onze zaak aan die mensen verkocht maar we hebben nog maar 2/3 van de afgesproken prijs mogen ontvangen…

Zat jij ook in Overijssel?

Groeten Kees

• Robin

Beste Theo,

In januari 34 monturen credit gestuurd na telefonische afspraak.

Creditnota ontvangen maar nog geen geld.

Eerst geprobeerd via de NUVO aanmaningen verzonden, geen reactie.

Nu de eerste aanmaning via incasso-bureau laten lopen.

Sinds 1 maart ook andere eigenaar.

De nieuwe eigenaar zegt dat de creditering voor de overname is geweest en dus niet door hem betaalt hoeft te worden.

Wees gewaarschuwd

Robin

• Theo

Ik was al bang dat er meerdere “slachtoffers” waren. Ik wil bij deze alleen maar IEDEREEN waarschuwen, ga met deze gasten GEEN zaken doen want voor je het weet wordt je keihard belazerd, en er valt uiteindelijk geen cent bij ze te halen.

Wees voorzichtig!!!!

Groet Theo

• K.

En hoe kan het dat een zelfde montuur in twee maanden 10 euro inkoop in prijs veranderd? Wel in ons voordeel, maar toch.

• Theo

Hallo allemaal,

Laatste nieuwtje (roddel) in de wandelgangen,

Arbellini is FAILLIET!!!!!

Dat zal ze leren!!!!!!!!!

Groet Theo

• Phoenix

Maar ondertussen zitten jullie wel met de gebakken peren.

• Theo

Tja, dat zaten we toch al. Dus voor ons is dit alleen maar PRIMA!!!!

Ik hoop dat die EIKELS flink te grazen worden genomen door allerlei instanties die ook nog geld van ze krijgen!!!!

Groet Theo

• Klaas

Was dat niet een Handels-onderneming uit Harderwijk, heb een keer een zicht zanding gehad, maar weer terug gestuurd, dat is allemaal goed gegaan.

Dat ik blijf toch maar bij mijn vertroude adressen, al hoe wel, daar kan ook wat mis gaan, maar daar is altijd wel een firma die het merk weer aanbied, en de garantie regelt, ik denk hierbij aan Lami, nu bij ODE.

• Jan Willem

Een tip: bewaar alle correspondentie betr. betalingen, Makkelijk bij de rechtbank !

spreek uit ervaring !