Hans Anders info gevraagd...

• Arjan

Ach Rene als je er dan 30 hebt verkocht, elke dag, dan zal je er toch ook elke dag 30 moeten maken Anders wordt het een zootje. Succes met je 180 kwaliteitsbrillen per week.

• Carla

Spreken we over een multifocale of enkelvoudige bril??

• Carla

antwoord al gegeven, sorry.

een enkelvoudige bril 2 weken….sorry hoor.

Dat vind ik veels te lang duren.

En het feit dat je het dan op 30 brillen per dag gooit vind ik helemaal kort door de bocht.

Betere planning van personeel, wie doet wat en wanneer moet wat af.

Misschien kun je dan wel 50 brillen per dag verkopen en slijpen.

1 week voor een enkelvoudige bril ! LANG ZAT!!!!!!

30 brillen op een dag slijpen…..moet makkelijk kunnen!

• ik

Bijna alle brillen worden op het hoofdkantoor geslepen door mensen die alleen maar slijpen, op die manier is de kwaliteit altijd gelijk. En zo kan de prijs laag blijven ( een opticien kost meer dan iemand die alleen kan slijpen ).

• Carla

Dus dan is het de tijd van verzenden waarom het langer duurt en niet wat rene zegt dat ze zoveel brillen per dag verkopen dus dan moet de klant langer wachten.

Hij legt de wachtijd, welke de klant als probleem kan ervaren, terug bij de klant.

Hij moet juist het probleem terug koppelen en niet bij de klant terug leggen :-)

Prima dat ze het op het hfd. kantoor doen, kun je er superveel wegslijpen!

• cecile

Oh boy wat heb ik aangericht en dat allemaal over een wachttijd van 2 weken.

Het gaat uiteindelijk om een kunststof bril, enkelvoudig dat een ontspiegeling en een krasvaste laag krijgt.

En daarnaast zou het uiterlijk zelfs 2½ week duren. Maar omdat het rustig zou zijn ongeveer 2 weken.

Het wordt inderdaad opgestuurd en ach, mij maakt de wachttijd niet zoveel uit.

Wat ik wel belangrijk vind is dat het goed gebeurd.

Maar dat neemt niet weg dat ik er wel naar uitkijk… want met bril is toch wel zo praktisch :D

• freddie

Maar een tip ga daar niet naartoe maar naar een optiekzaak(dus ook geen spekzalvers)ze kunnen er niks van

• Meus

Freddie,

Heb je zulke negatieve ervaringen met deze optiekketens of waar zijn jouw

negatieve opmerkingen anders op gebaseerd ?

Waarom zouden deze ketens dan zoveel klanten hebben ?

• Meus

Cecile,

Ik begrijp dat je eigenlijk zelden of nooit een bril gedragen hebt.

Hoe bevalt het als je nu wel regelmatig een bril draagt ?

Heb je geen last van vertekening e.d. en kijkt het prettig ?

• Cécile

Serieus?

Wel ik heb een bril gehad van mijn 12e tot mijn 18e jaar en daarna nooit meer gedragen. Had er geen zin meer in en daarnaast je went aan alles.

Alleen anno nu valt het autorijden me flink tegen en ook de ondertiteling van de tv valt niet meer te lezen. Ik zie wel in de verte maar het detail ontbreekt.

De bril is dus nu in huis en het bevalt me heel goed. Eigenlijk zo goed dat ik het al meer draag dan ik aanvankelijk wilde.

Wat ik wel prettig aan deze bril vind, is dat deze helemaal van kunststof is en ook in het midden uit 1 geheel bestaat. De vorige was zwaarder en lastiger te dragen.

Ik kan jullie dus meedelen dat ik tevreden ben en dat de wereld er een stuk kleuriger en duidelijker uitziet :D