Hoe krijg je het voor elkaar…..?
Ik was de afgelopen week op vakantie en op de tweede dag al, stond ik in een ondiep zwenbad en ikkreeg een spetter in mijn oog….lens kwijt !
In 18 jaar geen lens verloren en nu dit ! En met - 8, kun je je voorstellen dat het best heftig is zonder lens !
Nu had ik dus wel een reserve bril bij me, 12 jaar oud, dus fout montuur, sterkte is veranderd inmiddels, dus ik liep voor gek en ik zag slecht !
De vraag is nu…..
Ik heb in die 18 jaar nooit eerder een lens zelfs maar laten vallen, laat staan kwijt geraakt, ik nam vroeger altijd reservelensen, maar die moest ik steeds weg gooien als ze over de datum heen waren of als de sterkte veranderde, dus daarom heb ik die bril gekocht, die ik ook nooit gebruikt heb, tot dus vorige week…
Wat is er eigenlijk slimmer, een reserve bril, of lensen, hoe lossen jullie zoiets op met je klanten bijvoorbeeld.
Het lijkt zo zonde om geld te besteden aan iets wat je echt nooit nodig lijkt te hebben, 18 jaar geen lens kwijt geraakt, gewoon om 7.00 in doen, om 22.00 uur uit doen, dus nooit die bril op……