weer zien zonder bril of lens!!!

• Miranda

Dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!

mijn insteresse is gewekt (al een tijdje hoor, maar ik vind het zo duur) Ik werk net 3 jaar, na school natuurlijk! dus ik heb nog niet zoveel gespaard, zelfs die 2600 euro niet. hebben ze ook een betaal regeling??

Wil van bril en lenzen af!!! ben het zat!!

• Marco

Ik werk al 5 jaar en heb het geld wel, maar het is meer de vraag of ik het er voor over heb. Ik heb 2x -5 en zonder bril of contactlenzen voel ik me aardig blind. Vooral met zwemmen en vakanties haat ik die lenzen. Dus misschien volgend jaar een keertje toch het geld neerleggen.

• Miranda

nou precies!! ik heb -4 en -5 en zonder lezen ben ik een mol!!

En als je er dan voor altijd vanaf bent dat zou heelijk zijn, geen drogen ogen meer en wat je zegt, met zwemmen en vakanties!! fantasties!!

Ik ga maar een winnend staatslot kopen denk ik!!

• Carola

Of kijk je vriend eens lief aan! ;-)

Mijn vriend krijgt een salaris meevallertje. Daarom belde hij mij vorige week op met de mededeling dat ik maar een goede oogarts moest zoeken. Hij zou het resterende bedrag bij mijn spaarcentjes leggen. Wat is het toch een lieve knul! :-)

Groetjes Carola.

• Marco

Droge ogen heb ik ook steeds vaker last van. Ik gebruik nu bijna 10 jaar contactlenzen en de eerste 8 jaar zonder problemen. Behalve dan een keertje verkeerde vloeistof in oog gekregen, geen pretje. Maar de laatste 1,5-2 jaar heb ik steeds vaker last irritaties, droge ogen en dergelijke.

Winnend staatslot schiet ook al niet op, doe elke maand mee maar hoogstens 50 euro gewonnen.

• Edwin

Beste Carola,

ik kan me bijna niet voorstellen dan een ogenpaar niet meer geschikt zou zijn voor het dragen van contactlenzen. Vandaag de dag zijn er zoveel mogelijkheden met speciale aanpasmethoden van contactlenzen zowel hard als zacht dat er bijna altijd wel een goede passende oplossing is. Ik heb zelf een optometrist die bijvoorbeeld 100% mijn harde contactlenzen maakt. Van te voren maakt hij een digitale foto met een speciaal apparaat en daarmee maakt hij vervolgens de lenzen. Ik heb nog nooit zulke goede en comfortabele lenzen gehad. Kijk eens op www.oogvooroog.nl

Groeten Peter.

• Carola

Geloof het toch maar!

Ik draag al vanaf mijn veertiende jaar lenzen en de laatste jaren in combinatie met een bril, omdat op mijn werk de lucht te droog was om lenzen te dragen.

Nu is het zelfs zo ver gekomen dat ik alle, maar dan ook alle lenzen niet meer kan verdragen.

Dus mijn opticien stelde Lasik voor.

Groetjes Carola.

• Marco

Ik had zelf eerst zachte halfjaarlenzen. Eerste 8 jaar zonder echte problemen. Toen 2x een half met veel problemen. Een of andere bacterie die in contactlenzen groeit, die groeide dus 2x in die lens. Nu gebruik zachte 1 maand lenzen zodat die bacterie er niet in kan komen. Je gooit ze weg voordat ze erin komen. Ok, dat probleem heb ik niet meer. Maar bv op dit moment irriteren ze wel weer. Ook vrij regelmatig (paar x per dag) wordt een van de lenzen wazig. Na een paar keer knipperen of zelfs pas na een minuut of zo wordt het dan weer helder. Dit heb ik het vaakst als ik me ergens op focus, bv dit berichte typen.

Ik heb het er nog niet met mijn opticien over gehad, maar doe dat dus wel de eerst volgende keer als ik er ben.

• Maartje

Ik zoek al een tijdje informatie over laserbehandelingen. De informatie heb ik nu wel, maar dan nog een betrouwbaar adres! Ik was inderdaad vanwege de kosten op zoek naar een adres in Belgie. Hoe ben je aan dit adres gekomen en weet je nog meer adressen in Belgie?

Je bericht is inmiddels 2(?) maanden oud, is het resultaat nog steeds goed?

• ria m.

Maartje,

Mijn dochter (25) is afgelopen maandag geholpen bij Vision Clinics in Bussum. Zij schijnen 3 vestigingen in Nederland te hebben. Ik ben met haar meegeweest bij het vooronderzoek, wat ruim 3 kwartier duurde. Bij de ingreep mocht ik uiteraard niet aanwezig zijn, maar het geheel ademde een proffesionele sfeer. Dit lijkt mij een betrouwbaar adres. Succes ermee!

Ria.