weer zien zonder bril of lens!!!

• Claudia

echt fantastisch, refractieve oogchirurgie! 10 minuten laseren en er gaat een wereld voor je open!

Afgelopen donderdag zijn mijn ogen gelaserd in Belgie, bij dokter Goes. Diezelfde donderdag had ik geen bril of lens meer nodig om te kunnen zien. Sterker nog, ik zag meer details dan ik ooit gehad heb met lens of bril. (ik had -4,5 en -4,75)

Vrijdag op controle en een 100% resultaat!

Voor iedereen die intresse heeft, laat je verder informeren. Het is het geld dubbel waard! Maar, in Nederland kost een behandeling om en nabij de 10.000 gulden.

In Belgie is het een stuk goedkoper, nl. zo'n 5700 gulden (2600 euro)

En dat terwijl deze man, dokter Goes, de meeste doktoren die hier in nederland laseren, zelf opleid!

Kijk zelf maar eens op www.goes.be

Ze zitten in Antwerpen, 25 km over de grens bij breda, dus daarvoor hoef je het niet in nederland te laten doen! En laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat je blind kan worden of juist slechter gaat zien! Alemaal onzin!

• Surfer.

Beste Claudia,

Dit is een optiekforum, geen reclamepagina voor refractieve chirurgie.

Surfer

• Monique

Claudia, trek je niets aan van de reactie van ‘surfer’ , wat een onzin zeg, ik kan me voorstellen dat je dat even kwijt wil. Ook zo lekker anoniem he, held.

Nou voor mij is iedere ervaring welkom, bedankt voor je spontane reactie, er wordt juist veel te weinig informatie gegeven over refractiechirurgie, ook over de klinieken in Nederland is nauwelijks iets objectiefs te vinden. Dus alle info is welkom lijkt me voor een ieder die daar geinteresseerd in is. En dat er nog maar vele reacties mogen komen.

Succes ermee !!!

Monique

• Claudia

Wie zegt dat dit reclame is? Iedereen zou eens wat meer mogen weten over refractieve oogchirurgie!!! Ik wil mensen hierover informeren hoe het WERKELIJK gaat!

• jolanda

Ik ben altijd nieuwsgierig hoe het met je gaat en welke visus je hebt na één jaar, en na 2 jaar, etc…….. Of je helemaal bril af bent?

En als je straks aan de leesbril moet.

Dan kun je het niet meer uit stellen, want je hebt geen negatieve sterkte meer.

Baal jij even: kun je geen leuke brillen meer dragen!

Al die gave kleuren die uit komen en die toffe vormen!

Leuk afwisselen bij de verschillende kleuren in je garderobe kast!

Die kleur schoenen, die kleur tas en dan die kleur bril!

Doeg Jolanda

• ria m.

Claudia, ik ben heel blij voor je dat je die bril in de kast kan leggen. Mijn dochter van 25 wil deze behandeling ook laten doen. Dus: reacties, GRAAG!!!

Ria.

• Tini

Nou, ik overweg een implantlens te nemen, laserbehandeling is voor mijn ogen niet geschikt. Wat betreft bij iedere modegril een ander brilletje?? Als je zo'n € 650 voor een bril kwijtbent (afgezien van alle andere redenen waarom je refraciechirurgie SERIEUS overweegt!) is dat niet zo makkelijk hoor! Heeft er iemand ervaring met het implanteren van zo'n lensje? Ik heb er al heel veel over gelezen en gehoord, maar nieuwe reacties zijn altijd welkom. Voor degenen die ook meer hierover willen weten, kijk eens op www.rcnn.nl of www.artisanlens.com.

• Martijn

Tuuuurlijk Jolanda, ik baal juist van mijn bril vanwege het ongemak. Hij staat me goed maar ik wordt er zo moe van. Je kan geen leuke zonnebril kopen, windsurfen, diepzeeduiken en in de regen en winter beslaat hij steeds als je een warme ruimte inkomt. Je neus wordt beurs van die pootjes en je moet dat ding elke keer schoonmaken. Iedere 3 a 4 jaar een nieuwe bril/zonnebril a 400 euro is ook @!#$

• Paul

Kijk eens op www.lasikdisaster.com

Ook ik ben bij doktor goes geweest voor een vooronderzoek en gesprek met de doktor. Dit bleek uiteindelijk zijn zoon te zijn. Ik ben afgehaakt omdat ik geen

vertrouwen had in zijn verhaal. Het was een standaard commercieel praatje

wat hij waarschijnlijk tegen iedereen hield. Alle risico's werden genegeerd en alleen

de voordelen kwamen aan bod.

Ik ben al 1,5 jaar alles aan het onderzoeken en ik durf het nog steeds niet aan !!

• Carola

Hoi Claudia.

Bedankt voor de url. Ik heb direkt informatie opgevraagd.

Mijn ogen zijn nu zo slecht, dat een bril geen optie meer is en lenzen kan ik niet meer verdragen. Dus opereren is de enigste optie.

Fijn om ook eens positieve info te krijgen, behalve dan van mijn opticien.

Groetjes Carola.