Zo werd Hans Anders groot... het echte verhaal...

  • Klaas@

    Ze kunnen dan wel groot zijn, maar kennis van zaken hebben ze niet….vorige week een kennis, dacht dat ze toe was aan een leesbril, en vroeg of ze de ogen even konden doormeten? wat dacht welk antwoord daar volgde “mevrouw een leesbril kunnen we niet meten” Welke school hebben deze medewerkers gevolgd?

    Vandaag werken ze bij een bakker of iets dergelijks en de volgende dag bij Hans geheel Anders, ja dan bak je er niet veel van.

  • fmb

    Ik wil wel graag een toevoeging maken op het verhaal van Andrus wat hier naar mijn mening niet goed belicht word.

    De investeringsmaatschappijen.

    Het is mooi dat je dat zij je het geld geven om wel uit te kunnen breiden naar andere markten. Echter voor niets gaat de zon op; Aan de investeringsmaatschappij is een bepaald rendement beloofd/voorgeschoteld en dat moet je als bedrijf gewoon betalen!

    Dat houd in dat noodzakelijke investeringen gewoon niet gedaan kunnen worden.

    Zoals in winkels en het salaris/ontwikkeling van medewerkers.

    De verkoop van Het Huis word hier gebracht als “meer Focus” Dat is een uitleg, maar beter is het om te zeggen dat dit het geld binnenbracht om dus naar Zweden te kunnen.

    Dus je mag je afvragen hoeveel geld er nou nog bij Hans binnenkomt en ook daadwerkelijk weer terug in het bedrijf gaat in plaats van naar de investeringsmaatschappij.

    Een goede vraag voor de directie van de grote ketens; wat is het je waard om zo hard te willen groeien ??

    groeten,

    fmb

  • G.J.Voorbij

    Voor de derde keer een bril bij U besteld en gekocht , ik zal niet het hele verhaal uit de doeken doen maar ik voel me zwaar belazerd zowel door de reclame als door het personeel, een ding weet ik zeker nooit en nooit meer.