Zo werd Hans Anders groot... het echte verhaal...

  • Ilold

    Jep.

    Beetje trieste reacties jegens Andrus.

  • Zeilertje

    Jammer dat dit ook al weer oud nieuws is.

    Meneer John Keizers zit niet meer bij EyeLove.

    Al een hele tijd niet meer.

    Andrus heeft het artikel niet zelf geplaatst. Het origineel heeft in de media gestaan, dyus Andrus niet afzeiken aub.

  • John

    triest dat HA zichzelf nu verloochend met merkmonturen omdat ze anders uitgehold worden door nota bene hun ex-direkteur John Keizers bij DA.

    Inderdaad! DA is de nieuwe HA en HA is de weg kwijt! John Keijzer proficiat!

  • Andrus

    John Schreef:

    ——————————————————-

    > triest dat HA zichzelf nu verloochend met

    > merkmonturen omdat ze anders uitgehold worden door

    > nota bene hun ex-direkteur John Keizers bij DA.

    >

    > Inderdaad! DA is de nieuwe HA en HA is de weg

    > kwijt! John Keijzer proficiat!

    Jij hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt…..

  • A3

    Ik heb begrepen dat Frankrijk en Belgie aparte holdings zijn geworden. Waarschijnlijk is dit gedaan omdat deze twee verliesgevende takken zo makkelijker verkoopbaar zijn voor de volgende sufferd.

    De winkels in Zweden zijn franchisers. En in Nederland hebben ze net alle franchisers gedwongen van de hand gedaan met rechtzaken etc. Hoe verklaar je dat Andrus? Staan de Zweden binnenkort ook op straat?

  • Michel Korreman

    Hey Andrus,

    Dit bedoel ik nou met mij reactie op 19/02/13, op 17 mei ben jij binnen 1.5 uur met je reactie te vinden op de topic van john ,

    maar helaas zo als mij al eens eerder is opgevallen blijft een inhoudelijke reactie op A 3 weer uit, andere mogen de reactie tegen jou zielig vinden

    gezien je weinig inhoudelijke reacties kom je voor mij ook wel zo over

  • John

    Inderdaad, de klok luid niet meer bij HA omdat de klepel nu bij DA hangt :-)

    Andrus reageert niet op A3 omdat HA staat op instorten; er is alleen nog een staartje met briltotaalplan klanten overgebleven…. die binnenkort ook naar DA gaan

  • Jeperdepep

    DA, je bedoeld die wankelende drogisterij die deze crisis niet overleefd? Die DA?

    Dat wordt een korte onderneming..

  • Joris

    Beste Andrus,

    Leuk stukje. Ik ben geen H.A. fan, maar daar gaat het ook niet om. Wat de Hanzen en die ander gedaan hebben was baanbrekend, daar kan je niet om heen. Dat nu het gehele concept een produkt voor investeerders geworden is zouden zij ook nooit bedacht hebben.

    Nogmaals een leuk stukje over een aantal mannen met visie.

    Gr. Joris

    (voor hen die het willen weten, ik ben in de particuliere sector werkzaam)

  • Andrus

    Beste Michel,

    Misschien heb ik wel helemaal geen behoefte meer om op bepaalde zaken in te gaan met als reden dat de speculatie van bepaalde forumleden werkelijk kant noch wal raakt.