Vacature Junior vertegenwoordiger

• Ann Mercken

Fashion Vision is een in België gevestigde groothandel in exclusieve brilmonturen en zonnebrillen. In Nederland distribueren wij onder andere de collectie Gold and Wood, Chloé, Boucheron en nog veel meer merken.

Wij doen zaken met de mooiste optiek winkels in Nederland. De Optiek markt is enorm dynamisch en vernieuwend, onze collecties sluiten daar perfect bij aan!

Wij op zoek naar een junior topverkoper voor de Nederlandse markt!

Voor de collecties:

Moko

Oko by Oko

Zen Barcalona eyewear

Wat houd de job in?

- In deze zelfstandige functie ben je verantwoordelijk voor het benaderen van prospects en onderhoud je de contacten met bestaande klanten.

- Als vertegenwoordiger ben je verantwoordelijk voor het realiseren voor de omzetdoelstellingen.

- Het vergoten van het marktaandeel.

- Introduceren van nieuwe collecties bij bestaande klanten en prospects.

- Je rayon is heel Nederland .

Wat vragen wij

- Een modieuze topverkoper

- Een representatief voorkomen, doorzettingsvermogen , geen 9 tot 5 mentaliteit, en een wil om te winnen.

- In bezit zijn van Rijbewijs B

- Kunnen werken met windows office

- Klantvriendelijkheid

- Affiniteit met brillen / zonnebrillen

- Commerciële instelling

Wat bieden wij:

- Passend salaris, met een goede bonus regeling

- Auto van de zaak

- Werken in een leuk en professioneel team!

Aantal uur 36 - 40 uur

Standplaats Awans/Belgie

Provincie

Functiecategorie Verkoop

Opleidingsniveau MBO

Graag uw CV en Motivatie naar ann@fashionvision.be

t.a.v Ann Mercken

www.fashionvision.be

• Miranda Kuijpers

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik graag solliciteren naar de functie van vertegenwoordiger M/V

De vacature heeft mijn interesse gewekt omdat ik naar mijn mening uitstekend binnen het gevraagde profiel pas.

Ik heb een ondernemende persoonlijkheid, kan positief en zakelijk communiceren en hecht een grote waarde aan persoonlijke verzorging. Heb een winnaars mentaliteit, gestructureerd, punctueel en een teamplayer.

Op dit moment ben ik werkzaam binnen de optiek. Mijn sterkste kwaliteit is de verkoop van monturen. Ben ook de trendspotter binnen ons team. En zou dit graag voort willen zetten maar dan op een andere wijze.

Met grote regelmaat ga ik met Beachbumb (www.beachbumb.nl) de grote beurzen af voor de verkoop.

U kunt dan denken aan beurzen in het MECC gebouw Maastricht, Libelle zomerweek, Margrietwinterfair enz. waar ik de verkoop aan particulieren heb gedaan.

Daarnaast heb ik voor Beachbumb contacten gelegd voor verkoop punten door heel Nederland.

Inmiddels heb ik voldoende kennis omtrent wat de klant wil en ben ik ervan overtuigd dat ik de opticiens kan overtuigen welke monturencollectie binnen hun winkel past.

Mijn passie voor monturen is er altijd al geweest en is nu versterkt door mijn switch vanuit de gezondheidszorg.

Door het contact met diverse vertegenwoordigers die binnen onze winkel komen en zij mij steeds vaker enthousiaster maken dat ik een goede vertgenwoordigster zou zijn heeft me aan het denken gezet en komt deze vacature op het juiste moment.

Heel graag zou ik mijn motivatie toe willen lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groeten,

Miranda Kuijpers