varilux in hans anders brille?

  • X

    Brillenmans U heeft gelijk.

  • Tes

    Die glazen worden er wel degelijk in geslepen.

    En je praat per glas over ongeveer 210,- euro.

  • Terbonssen

    Wij zijn samen ik met mijn vrouw toe aan een varilux brillen

    Het is daarom de vraag wat dat kost samen?

  • G

    Het zou wel van de zotten zijn als bv een essi/ rodenstock een prijsafspraak maakt met een pearle of specsavers, maar tegelijk een voordeligere prijsafspraak met ha.

    Aan de andere kant als ze pearle of spec een mf glas a 80euro inkoop verkopen en aan de hans ook voor 80euro…tja de 1 verkoopt het voor de advies verkoopprijs a 250 euro en de andere voor 200 met het idee dan maar minder winst per verkoop….

  • p.brugman

    Het zou wel van de zotten zijn als bv een essi/ rodenstock een prijsafspraak maakt met een pearle of specsavers,

    >>

    Toch gebeurd dit.

    Commercie is commercie, en kwaliteit is marketing…

  • moet zijn:

    Terbonssen Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij zijn samen ik met mijn vrouw toe aan een

    > varilux brillen

    > Het is daarom de vraag wat dat kost samen?

    Het moet zijn: mijn vrouw en ik, vervolgens gaan Uw vrouw en U naar een optiekzaak voor een eerlijk prijsvergelijk. Succes

  • Anne Smit

    Je hoeft geen rakettenkennis gestudeerd te hebben om te begrijpen dat Specsavers die 11,5 miljoen brillen per jaar verkoopt andere prijsafspraken heeft met een leverancier, dan die zelfstandige opticien die 10 brillen per week verkoopt. Dit prijsvoordeel wordt doorberekend aan de consument. Dit is waar Specsavers voor staat “betaalbare oogzorg voor iedereen”.

    Specsavers koopt de varofocale halffabrikaten bij Zeiss, Rodenstock, Essilor, Hoya, etc. In eigen slijperijen wordt dan aan de achterkant het recept geslepen. Van de freeform multifocale glazen hebben ze het octrooi gekocht van Seiko Pentax en wordt geheel in eigen beheer gefabriceerd. Het freeform multifocale glas Sola HDV komt kant en klaar rechtstreeks van Zeiss.

    Wat wil je nog meer weten?

  • Hans anders

    Bij hans anders zijn merkglazen te koop van essilor varilux comfort new edition en de short versie, ook de physio glazen. Van Hoya is er de hoyalux freeform te krijgen en van rodenstock de multigresiv glazenvan alle types.

    Van zeiss ben ik al clarlet glazen tegengekomen on ons glasboek doordat iemand achter deze soort vroeg en bij essilor ben ik ook de interview 0.80 en de 1.30 tegengekomen

    Voor de rest, vraag het maar en we hebben het. gemiddeld voor varilux glazen is tussen de 200 en 300€ per glas naargelang verdunning, soort glas, meekleurend en of een forte etc … coating. soms is het ook duurder, maar dan zijn het wel extra dunne glazen met alles derop en deraan

  • Thei

    Anonymous

    Bij hans anders zijn merkglazen te koop van essilor varilux comfort new edition en de short versie, ook de physio glazen. Van Hoya is er de hoyalux freeform te krijgen en van rodenstock de multigresiv glazenvan alle types.

    Van zeiss ben ik al clarlet glazen tegengekomen on ons glasboek doordat iemand achter deze soort vroeg en bij essilor ben ik ook de interview 0.80 en de 1.30 tegengekomen

    Voor de rest, vraag het maar en we hebben het. gemiddeld voor varilux glazen is tussen de 200 en 300€ per glas naargelang verdunning, soort glas, meekleurend en of een forte etc … coating. soms is het ook duurder, maar dan zijn het wel extra dunne glazen met alles derop en deraan

    Kun je mij ook vertellen welk merk en type glas er schuil gaat achter de code V353 die in mijn HA glazen gegraveerd is?

  • klaas

    Thei
    Anonymous

    Bij hans anders zijn merkglazen te koop van essilor varilux comfort new edition en de short versie, ook de physio glazen. Van Hoya is er de hoyalux freeform te krijgen en van rodenstock de multigresiv glazenvan alle types.

    Van zeiss ben ik al clarlet glazen tegengekomen on ons glasboek doordat iemand achter deze soort vroeg en bij essilor ben ik ook de interview 0.80 en de 1.30 tegengekomen

    Voor de rest, vraag het maar en we hebben het. gemiddeld voor varilux glazen is tussen de 200 en 300€ per glas naargelang verdunning, soort glas, meekleurend en of een forte etc … coating. soms is het ook duurder, maar dan zijn het wel extra dunne glazen met alles derop en deraan 

    Welk type glas je ook pakt, als de meting niet klopt, of ze zijn te hoog of te laag ingeslepen, wat me nogal eens op valt bij kennisen die bij HA een bril hebben, dan is het goede glas ineens …. het slechtste van het slechtste