silhoutte zonnenbril

• miranda

Hallo

kan iemand mij vertellen waar ik het merk silhouette zonnenbrillen kan kopen in arnhem of nijmegen of apeldoorn

alvast bedankt

• Ferdy

In Arnhem heb je 4-D Optiek (Bentinckstraat). Daar verkopen ze Silhouette.

• Meus

Ik zou eens kijken op silhouette.com daar kun je dealers in heel europa vinden.

• Bix

Nou, gaat niet altijd lukken op die manier.

Wij staan wel als dealer vermeld maar verkopen die zonnebrillen niet meer omdat Silhouette Oostenrijk (fabrikant) die dingen rechtstreeks aan de luchthavens etc. levert en dus ver onder onze prijs tax-free te koop is aldaar of in het vliegtuig.

Kunnen wij lekker de boel op voorraad houden voor de klant, maakt hij/zij na ons gedegen zonnebriladvies een keuze uit ons ruime assortiment… (investering)

MAAR… 2 dagen later stappen ze in de vlieger naar de zon en kopen daar dat lelijke lerp of ze scoren de bril via een familielid dat in die vlieger stapt!

Komen ze later nog bij ons in de winkel of we dat ding willen afpassen op hun hoofd of erger nog, mogen wij gratis onderdelen onder garantie leveren.

En dan zeggen ze nog: “Ja, we werden hier zo goed geholpen, dus we dachten, dat doen jullie vast wel!”

Stom als we zijn doen we dat inderdaad maar kost wel onze arbeid en verzendkosten enzo, wat moet je rekenen? discussie kost ook energie.

Nou, die vlieger gaat niet meer op…

Wij verkopen liever een veel beter en schofterig duurder alternatief of een heel lelijk goedkoop nepding (jullie mogen raden wat) dan dat we als detailist een merk groot maken/houden en dan wij er zelf niks meer aan verdienen zeker. Doen wij niet meer aan mee!

(Ja inderdaad, we zitten dicht bij Schiphol en hebben liever betalende klanten die ook tevreden zijn over ons)

P.S.: O ja, ik ga me nu niet in een P.S. verontschuldigen over de toonzetting van dit betoog.

Groeten van Bix

• R

Beetje verbitterd?

• Marloes

Nee hoor, niet echt want we verkopen dat schofterig duurdere maar betere alternatief dus lachen er hartelijk om!

• Ferdy

Ben wel heel benieuwd wat dat alternatief dan is :-)

• van der Blom

Heerlijke zeer lichte zonnebril, die in het vliegtuig tegewnwoordig voor de zelfde prijs wordt geleverd als bij de opticien. Alleen krijgt men hier een gedegen voorlichting en wordt de bril gratis afgepast.

Henk.