ontspanningsbril

• Marjolijn Ritschie

Ik draag sinds een week een ontspanningsbril maar op het garantiebewijs staat afstandsbril wat is het verschil .

• Marloes

Beste Marjolein, een bril is een bril waarvoor het jou soelaas biedt. Ontspanningsbril is een term die opticiens niet gebruiken maar die voor jou de lading dekt want je bent zoals eerder gelezen verziend. Je hebt dus een beetje ondersteuning nodig van je accomodatie (instelvermogen) en zodoende geeft de bril je ontspanning.

Zo en nu niet meer nadenken maar gewoon : LEKKER KIJKEN!!!

• Marjolijn Ritschie

oke .Dus ik kan hem dan de hele dag op hebben tenminste dat denk ik dan als je zegt gewoon lekker kijken.

• Ferdy

Zeker! Als het prettig kijkt, zou ik de bril zeker veel dragen. Dat geeft je ogen rust.

• Marjolijn Ritschie

Dat doe ik nu ook ik heb hem zowat de hele dag de bril op het is wel wennen maar goed nu krijgen mijn ogen krijgen echt rust geen brandende ogen meer en geen wazig zicht meer.

• Marjolijn Ritschie

Nou ik heb nu een ontspanningsbril op het kijkt helemaal niet ontspannen ik zit met mijn ogen tegen het montuur aan te kijken wat een vervelende iets is

• David

Niet zo aanstellen!

• Marjolijn Ritschie

oke ik zal me niet zo aanstellen Marjolijn Ritschie schreef:

>

> Nou ik heb nu een ontspanningsbril op het kijkt helemaal niet

> ontspannen ik zit met mijn ogen tegen het montuur aan te

> kijken wat een vervelende iets is

• Ger

Wat triest allemaal, ja mode eist zijn tol.

Je kan je ook eens goed laten adviseren door een opticien /optometrist, en dan geen keten a.u.b.

Ik denk dat je je een stuk gelukkiger voelt als je hun raad opvolgt.