werk voor vrijdag en zaterdag

• j.

ik zit nu een jaar op de opleiding van deltion college en ik ben op zoek naar werk.ik heb 1 jaar gewerkt en ik ben op zoek naar een andere plek,ik ben vooor de opleiding opticien manger en ikzoek eerst in de omgeving van emmen en mag ook daar buiten zijn wie kan mij helpen a.u.b en dan gaat het ook om een stage plek voor het 2e jaar die op de dinsdag is.

met vriendelijke groet j

• Marloes

Beste j,

Als je solliciteert dan is het de bedoeling dat je een beetje indruk maakt.

Jouw schrijven zit vol met fouten en is ronduit slordig.

Probeer het nog een keer en wellicht krijg je dan wel een reaktie.

Succes,

Marloes

• Phoenix

Marloes, een klein beetje gelijk heb je wel. Maar gelukkig moet je als opticiën brillen verkopen en maken. En zolang je netjes ABN spréékt maakt het natuurlijk niet zoveel uit als er wat aan de spelling hapert.

• Marloes

En als het goed is; orders SCHRIJVEN!

• Phoenix

Adresgegevens invullen en de glasnaam OVERschrijven uit het desbetreffende glasboek. Ja, daar heb je een geweldige nederlandse spelling voor nodig. :$

• Marloes

Wel als je de klant aan blijft kijken en ondertussen bedenkt dat je nog boodschappen moet doen, of je het koffiezetapparaat thuis hebt uitgezet en of je nog reageert op het gezever van Phoenix. Die solliciatie leek nergens op en die j. moet zich schamen dat hij dergelijke teksten aan ons laat lezen.

Aan jouw het laatste woord………………………………………….

• Phoenix

Hmmm, als je een klant aan het helpen bent gaat die ervanuit dat je 100% aandacht voor hem (haar) hebt. Dus lijkt het me handig om die ook te geven in plaats van denken aan je boodschappen en een doelloze discussie op dit prikbord. Persoonlijk vind ik dat belangrijker dan een foutloze spelling.