Niet-automatische topsterktemeter

• Erwin

Ik wil niet bijdehand doen hoor, maar Fl. 150,00 is nu E. 68.07 en geen E. 330.00.

Leer eens rekenen man! Maar dat die gasten makkelijk om te kopen zijn is een feit.

Zeker als je een vrouwspersoon bent, dan hoef je niet eens geld mee te nemen als je begrijpt wat ik bedoel (wel een beetje prettig eruitzien natuurlijk).

• arjan

Wat die euroos betreft weet ik het nog zo net niet, Erwin. Wat dat uitzien betreft: optiekleraren zijn zo lelijk en dom, die pakken alles. Op een niet nader te noemen school in Rotterdam heb ik wel eens een leraar betrapt die het deed met een vrouw die in een soort vissekom werkte. Ik bedoel, kieskeurig is niet een woord in een optiekleraar zijn woordenboek. Ellen; het wordt een makkie dat begrijp je nu wel en ik zou voor de 150 piekies gaan.

• Erwin

Ja lachen. Ik ken die school denk ik wel. Daar was een opticieninne met een zachte G en die heeft werkelijk de hele opleiding bij elkaar ge…….

Maarja zij deed wel meer dingen die ik nooit zou doen!

• Johan

die ken ik ook

• Freddy Onderstal

En nog steeds geen passend antwoord voor deze dame… Het niveau kwa behulpzaamheid is hier ver te zoeken denk ik…