St Nikolaasbril

• Jan van Schaik

Jaarlijks ben ik hulp-Sinterklaas op een basisschool. Ben brildragend en zoek een bril die bij Sint Nikolaas past. Aangezien ik hem maar enkele dagen per jaar kan gebruiken graag tegen geringe kosten. Gebruik nu een oude dienstbril die ik goudkleurig gespoten heb. Elk andere bijpassend goudkleurig model is ook welkom. Volgens mij zitten er onder u mensen die mij kunnen helpen.

Bij voorbaat dank.

Fijne dag verder

Jan van Schaik

• Martin

Nederland hangt vol met dit soort brillen want naar wat ik heb horen zeggen is Rodenstock in Nederland nog steeds de grootste monturenfabrikant en die hebben alleen maar Sinterklaasmodellen !!!

• freek

ik was laatst in een winkel in utrecht di elag helemaal vol met brillen voor een ieder die zich met iemand wil identificeren, dus misschien woont je een beetje in de buurt van utrecht…….?

t was een winkel achter die hoofdstraat in het centrum, naam kan ik me helaas niet meer heugen, maar zeker weten dat je daar de juiste bril kunt vinden!

freek

• Carla

In Amsterdam heb in de Jordaan een brillenwinkel die vol hangt met antieke brillen!!

• Jan van Schaik

Bedankt Freek

.

Zal als ik in de buurt kom daar eens naar uitzien

Jan

• Jan van Schaik

Dag Carla,

Bedankt voor je reactie. lk kom maar zelden in het mooie Amsterdam maar zal in voorkomend geval zeker eens komen kijken. Kun je me een nader adres geven .

Fijne dag verder

Jan van Schaik