salaris

• sandra

wie kan mij vertellen wat het bruto uurloon is van een gediplomeerd opticien

werk 25 uur per week

incl koopavond

8 jaar werkzaam in de optiek

leeftijd is 26

heb geen cao boekje in huis

ik hoor het wel

groetjes

sandra

• arjan

Beste Sandra,

Vergeet het CAO boekje, er is geen weldenkend optiekbedrijf wat zich houdt aan deze (lage) salarissen. Kijk naar wat je waard bent en wat je omzet, zijn bazen veel gevoeliger voor.

• sandra

daar ben ik het helemaal met je eens

alleen heb nu een uurloon en dat wil ik vergelijken met het minimum hoever ik erboven lig

dus kan ik ook eens kijken wat reeel is voor opslag snap je

groetjes

sandra

• arjan

Ik denk dat een salaris van een eurootje of 1200 bruto normaal is voor jouw werkuren, mits je natuurlijk iets in je mars hebt. Een pre is natuurlijk als je zelfstandig een polisfestineermachine kunt bedienen zonder te flenken.

• sandra

whahahhaa ja daar zeg je wat

dat polisfestineer gebeuren is een flink onderwerp lol

groetjes

sandra

• arjan

Zullen we dan maar € 2000,- doen en een auto van de zaak. Misschien vind je het dan wel leuk.

• biets

maar dan moet je voor dat geld wel een abserfosio kunnen epibreren

• sandra

ik vraag toch gewoon een normale vraag en dan van die vreemde antwoorden tevens op andere vragen die door andere mensen gesteld worden pfff

toch weer bewezen dat er een speciale tak is van optiekmensen die het te hoog in hun kop hebben en op andere neerbuigen.

ben blij dat ik daar niet bij hoor

ik denk altijd maar ieder zijn eigen specialiteit

groetjes sandra

• arjan

Meid, dat heet humor. Jij behoort duidelijk tot de opticiens die zichzelf uitermate serieus nemen. Succes daarmee.

• sandra

whahaha nee hoor absoluut niet dan ken je me nog niet ;-)

groetjes

sandra