Filip,
Als je mijn vorige bijdrage goed hebt gelezen heb je kunnen zien dat wij over een polifestineermachine beschikken (leesbrilletje? hahaha). Hierbij is van flenken nooit enige sprake. Ook het demonteren van de glazen is verleden tijd. Ik vraag me overigens af of je in Brabant ook over een polifestineermachine kan beschikken. Ik heb weleens gehoord dat de wetgeving betreffende die dingen in Brabant veel strenger is, en niet iedereen mag zomaar polifestineren. Misschien dat je bij Ofar informatie hierover kan inwinnen.
Het kost bij ons voor een complete bril Euro 17.50. Dit is scherp maar omdat vele opticiens hun montuurtjes opsturen gaat het om zulke grote aantallen dat je zo'n machine er zo uit hebt. Etuis doen we niet omdat de logo's er dan vaak vanaf gaan.
Ik vind het ook leuk dat dit onderwerp is ter sprake komt. Ik denk ook dat het echt iets van de oudere, echte vakopticien is, want ik vraag mij af hoeveel van die jonkies uberhaupt weten wat het is. Ik volg dit forum al een tijdje maar over het algemeen is er alleen maar onzin en gekrakeel te vinden (het is niet mijn bedoeling hier anderen mee te beledigen hoor). Groet'n uut Twente van Gerben.