website

• D. van der Heiden

Goede dag iedereen,

Het enige wat ik eigenlijk wil vragen, is of jullie even een kijkje willen nemen op mijn internetsite.

Ik heb hem namelijk net zelf klaar en wil graag weten wat andere er van vinden,

Dus neem even een kijkje en vertel me je op of aanmerkingen.

Tips of suggestie's zijn natuurlijk van harte welkom.

Alvast bedankt hoor.

• D. van der Heiden

Oke heel stom van mij, maar hier is me website adres

www.vdheidenoptiek.nl

• Carla

Het zal wel niet goed gaan bij mij, want ik kan niets aanklikken en ik vind het niet echt professioneel overkomen.

Maar misschien gaat het gewoon fout bij mijn computer.

Stel dat dit wel het origineel is, vind ik hem er niet goed uitzien.

Alle info is wel op 1 pagina aanwezig maar niet leuk ingepakt.

Dat is wel belangrijk om dat zo te houden, in 1 oogopslag de openingstijden, adres, tel. nr, evt. routebeschrijving, etc…..

Waar is uw website voor bedoeld, voor uw huidige klanten? die weten u wel te vinden!

Om nieuwe klanten te werven en in uw winkel uit te nodigen omdat u als particuliere opticien de trendy brillen in huis hebt en u zich onderscheidt van de ketenbedrijven……mmmm dan moet u denk ik toch met iets beters komen is zo mijn mening.

Succes Carla

• bram

de site is niet te gebruiken op een apple (mac).

verder nogal primitief, lijkt thuiswerk.

• Ellen

Ik vind het wel een leuke website. Mooi gemaakt.

• BN

Wat moet de website uitstralen? Dat moet u zich af vragen. Ik denk zelf dat u nu uw doel niet bereikt. Mijn advies blijft altijd een website is het visite kaartje van het bedrijf. En moet dus goed het liefst door een prof. gedaan worden.

Groet Bas.

P.s. heeft u meer adviezen nodig? stuur gerust een mailtje

• Yo-One

Het eerste wat wat mij opvalt aan uw site is dat uw logo rood is maar de site paars, das nie goe……….

D. van der Heiden schreef:

>

> Goede dag iedereen,

>

> Het enige wat ik eigenlijk wil vragen, is of jullie even een

> kijkje willen nemen op mijn internetsite.

> Ik heb hem namelijk net zelf klaar en wil graag weten wat

> andere er van vinden,

> Dus neem even een kijkje en vertel me je op of aanmerkingen.

> Tips of suggestie's zijn natuurlijk van harte welkom.

> Alvast bedankt hoor.

• Ramona

:?:?:?:?:?

Waar zie je dat rode logo dan. Ik kan het niet vinden. Volgens mij is die gewoon paars net als de andere letters.

Ik vind het een uitgebreide en volledige informatieve site. Alle antwoorden staan er wat mij betreft in. Wanneer je kritisch kijkt zie ik dat de kleur van het lettertype overeen komt met de basiskleur van de winkel. U zou zich kunnen afvragen of het wel verstandig is om zo volledig te zijn in uw informatie. Men moet immers ook nieuwsgierig worden naar wat u nog meer te bieden heeft. De site komt op mij sjiek over al springt de kleur er wat mij betreft niet helemaal uit.(terwijl ik het wel goed vind dat de letterkleur hetzelfde is als dat van de winkel) Het is heel bedeesd.

Ik wens u heel veel klandizie toe en ik vind het moedig dat u zich zo kwetsbaar op durft te stellen door de lezers van dit prikbord hun mening te laten geven. Dat getuigd van moed en durf en wat belangrijker is professionaliteit.

Vriendelijke groet, Ramona:)

• Dennis van der Heiden

Hartelijk dank voor je leuke reactie hoor.

Dit was ook voor het eerst dat ik een site heb gebouwd, en ik vond hem zelf ook wel mooi. Maar al het kritiek is ook fijn, dan weet ik in ieder geval waar ik op moet gaan letten, want uiteraard moet hij hier en daar nog wel wat bij geschaafd worden.

Dus iederren in ieder geval hartelijk dank voor de reactie's..

• Ramona

Graag gedaan;)