Ik ben werkzaam bij Suriname wereldstage als intercedent/account medewerker, onderdeel van Wereldstage gevestigd te Curacao.Nou zit ik met een probleempje, het is namelijk onderdeel van mijn functie zo goed mogelijk stagiaires te kunnen plaatsen aansluitend op hun studie en op de open vacatures die wij door middel van aquisities sluiten met de verschillende bedrijven, stichtingen en de overheid uit de Surinaamse maatschappij. Dat lukt ons tot noch toe aardig.Wij hebben nu 2 hele leuke vacatures openstaan voor opticiens in opleiding bij een geronomeerde Opticien in Paramaribo.Ik heb al contact proberen te krijgen met de verschillende opleidingen die deze studie verzorgen ik heb het dan over het Zadkine college, het Deltion college en het Da Vinci college.Ik heb helaas nooit antwoord teruggehad en weet absoluut niet hoe ik verder in contact kan komen met de optometrische opleidingen.Ik zou het jammer vinden deze mooie vacature te moeten cancelen. Wat ik wel gevonden heb zijn: - 0800(van het Deltion college) nummers die ik vanuit Suriname niet bellen kan.
Verder wil ik u ook verwijzen naar onze website voor meer informatie over het stage-gebeuren In Suriname en op de Nederlandse Antillen : www.wereldstage.com en naar mijn werk emailadres: cheryl@wereldstage.com en tevens kan dat ook mijn prive adres cheravie@hotmail.com
Elke aanwijzing die mij helpen kan stagiares voor de optometrie te vinden stel ik zeer op prijs en dank u bij voorbaat voor uw hulp.