Ik doe niet meer mee!

• Rene

Beste lezers,

* Jarenlang kom ik op dit forum.

* Jarenlang beantwoord ik op vragen welke hier gesteld worden.

* Jarenlang heb ik mij gestoord aan de concurrentie tussen de verschillende optiekzaken op dit forum..

NU is voor mij over… Een aantal weken terug heb ik aangegeven bij de webmaster van dit forum dat men zich moet houden aan bepaalde regels om het hier toch een beetje “gezellig” te houden.

Deze regels staan ook bovenaan de site.

Nu lees ik weer dit:

http://beta.prikpagina.nl/read.php?f=396&i=4115&t=4090

http://beta.prikpagina.nl/read.php?f=396&i=4119&t=4090

Deze berichten blijven gewoon staan op dit forum!

Carla ken jij het begrip afkraken niet? Jij schrijft namelijk:

ik kraak HA misschien niet af, maar in mijn mening is het een barslechte opticien!!

HA een barslechte opticien noemen is dat volgens jou niet afkraken? Nee Carla, je weet het allemaal beter en je zal het niet laten om dit kenbaar te maken, want jou optiekzaak is de beste Hulde

Dan reageer ik op een berichtje van brillendoekjes… en… deze wordt verwijderd!

Terwijl er niets verkeerds instond. Maar gewoon een deel van het onderzoek.

Waar zijn we hiermee bezig..de lol is er wel vanaf.. Ga vooral allemaal zo door.. houd je lekker niet aan de regels, dan is dit forum binnenkort de slechtst bezochte prikforum.

Dit moest ik even kwijt.

Rene

• Fred

Beste Rene

Ik zal je antwoorden missen , je geeft blijk van veel kennis van zaken , ik hoop dat je er nog eens over nadenkt en je niet uit het veld laat slaan door mensen die er een mening op na houden die “anders ”is , ik zou het jammer vinden als je niet meer op dit Forum te lezen bent , je bent samen met o.a Jos een van de weinigen die zinnige informatie geeft

dit moest IK even kwijt

Fred

• webmaster

Beste René,

Ik zou het jammer vinden als je op deze manier afscheid zou nemen van dit prikbord. De berichten zoals aangegeven heb ik verwijderd net zoals het bericht over de brillendoekjes aangezien dit weer een discussie tot gevolg zou kunnen hebben tussen relatie opticien/ketens. Toch wil ik ook graag dat iedereen zijn/haar mening op dit prikbord kwijt zou mogen, en ik als onafhankelijk persoon wil graag die mogelijkheid bieden alleen waar ligt de grens….

Ik hoop dat je er goed over wilt nadenken om definitief afscheid te nemen.

Met vr. gr.,

Maaike Iraggi

• L de Schout

MENING

Beste webmaster,

Als je een gespreksgroep c.q. prikbord wil “lijden” lijkt me het juist dat je diegene die het vullen met vragen en antwoorden, in hun waarde moet laten m.b.t. hun bijdrage.

Als de lezer vindt dat er een onjuiste discussie ontstaat, zal dit zonder meer kenbaar gemaakt worden door deze.

Het is jammer dat deelnemers zoals Rene afhaken, doordat deze zich in het geven van hun of haar mening geremd voelen.

De grens kan niet een eigen mening zijn, mits deze binnen de geldende fatsoen's normen en waarden blijft.

Jammer.

Dit wil ik even kwijt.

L de Schout.webmaster schreef:

• Rene

Een aantal dagen heb ik er over nagedacht of ik weer wilde gaan posten op het optiek forum. Mede door de berichten van: Fred, Webmaster en L. de Schout heb ik besloten om hierin weer actief deel te nemen.

Ik hoop dat hiermee de discussies onderling tot het verleden horen. Uiteindelijk is dit forum opgericht om elkaar en bezoekers van een eerlijk en onafhankelijk advies te voorzien. Een advies waar men wat aan heeft.

Laten we onze professionaliteit niet alleen op de werkvloer tonen maar ook op dit forum.

Uiteraard is hier ook een taak weggelegd voor onze webmaster. Berichten welke niet voldoen aan de huisregels zullen dan ook adequaat verwijderd moeten worden. Eventueel wil ik mij daar ook wel mee bezig houden. Maar dat is aan de webmaster.

Zo nu genoeg over dit onderwerp…. Met een heldere blik gaan we er weer tegenaan!

Groet,

René

• Chrizzie

Fijn om te lezen dat je d'r nog bent, Rene!

Chrizzzie.

• webmaster

Fijn René! goed om te horen. Alle hulp is trouwens welkom en zou 't fijn vinden om je mening te horen.

Met vriendelijke groet,

Maaike

• Ramona

Fijn Rene, Ik zou het ook erg jammer vinden om je reacties niet meer te kunnen lezen. Ik ben altijd benieuwd naar jou kijk op bepaalde situaties. Welkom terug!!!;)

• Johan

Beste René ,

dit is al het slechts bezochte prikbord van Nederland…..

• eyesee

Beste Johan,

Maakt dit echt uit dan? Als mensen hier om advies vragen, en ze krijgen een goed advies, maakt het dan uit of er misschien maar een paar mensen dit lezen, of dat er duizenden dit lezen. Er komen toch geregeld hele nuttige adviezen uit voort, waar mensen echt iets aan hebben. Als je het echt zo n probleem vindt dat er weinig bezoekers komen, waarom kom jij dan nog?