Hallo,
Zit al 6 jaar bij hans anders, maar op de een of andere manier wantrouwde ik die toko! En terecht, heb ingegroeide bloedvaatjes op me oog, dus heb totaal de verkeerd lenzen, had 6 mnd lenzen, een andere opticien (onafhankelijke) had dit geconstateerd en een second opinion kwam er ook achter, heb nu dus zachte 24hours maandlezen van bausch en lomb gekocht,schijnen super goed te zijn ze heten purevison met het advies draag ze zo min mogelijk, dus overdag bril, en per dag 2 a 3 uur die dingen in en in het weekend tijdens het stappen (bril staat me zooo slecht) ! Hopelijk dat dit verdere bloedvaatvorming voorkomt, wie kent dit probleem en wie is er door zon constatering overgestapt op andere lenzen en/og een andere opticien… Ik zit in stadia 1.5-2 zeg maar kwa bloedvatvorming ze zitten dus nog lang niet bij mijn pupil maar word nu dus tijd om echt heel serieus om te gaan met mijn lenzen!!
OH ja gebruik optifree lenzen vloeistof, en aangezien ik weinig traanvocht heb,ga ik denk ik oogdruppels erbij gebruiken! En heb onder me oogleden wat irritaties, wellicht omdat ik een lange tijd geen optifree heb gebruikt en sinds pas weer dat gebruik komt dus van optifree of van mijn vorige lenzenvloeistof