Zijn er meer mensen die problemen hebben met zachte lenzen? de mensen die ik ken met zachte lenzen zijn allemaal enthousiast, terwijl ik er altijd problemen mee heb. Het ene paar zit me prima, terwijl een volgend paar, uit het zelfde pakje helemaal niet lekker zit, en lekker kijkt. Van sommige soorten lenzen krijg ik een raar duf gevoel in mijn hoofd. Draag ze al jaren, maar heb er eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in. Harde lenzen was helemaal een ramp, en heb zelfs nachtlenzen geprobeert, waar ik heel branderige ogen van kreeg, terwijl toch heel veel mensen daar ook enthousiast over zijn. Heb jaren een bril gedragen , maar daar heb ik nooit echt aan kunnen wennnen. Mijn ogen bepalen een heel groot deel van mijn leven op een negatieve manier, terwijl ik toch maar - 1,50 en - 1,25 heb. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben, of ben ik de enige en stel ik me aan. Denk er vaak aan om toch maar te gaan laseren, maar ben daar ook erg bang voor. Het zal maar niet goed gaan. Wil zo graag weer lekker kijken, zonder problemen, want dat heb ik jaren niet gedaan.