Oogproblemen na Lasik

• Ab

Zijn er mensen net als mij die na een Lasik behandeling last hebben van grote verschillen in sterkte gedurende de dag. Wanneer ik 's ochtens wakker word zie ik alles perfect, maar nadat ik mijn ogen meer ga gebruiken, ga ik steeds waziger zien. Dit wordt dan alleen maar weer beter nadat mijn ogen een aantal uren dichtdoe. Op geen enkele andere manier word dit dan beter, druppels helpen ook niks!!!!

Wie kan mij helpen, mijn oogarts weet het zelfs niet!!!!!

• bo

heeft de maken met de kromming van je hoornvlies, vroeger legden de slechtziende chinezen al zakjes met zand op hun ogen als ze sliepen dan zagen ze de volgende dag een paar uur goed en dat komt dus door de vervorming van je hoornvlies.

Het was mij zelf nl. ook opgevallen dat ik net na het wakker worden gewoon scherp kon zien (ik heb -8) en na een uur niks meer zag.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is voor je en ik vind dat een goede arts dit wel zou moeten weten.

• Ab

Heb jij ook Lasik gehad dan nu??? Heb je de klachten nog steeds????

• mij

is dit de arts die je lasik heeft uitgevoerd??

• Ab

sorry wie bedoel je BO???????mij schreef:

>

> is dit de arts die je lasik heeft uitgevoerd??

• WJ

Ab,

Hoe is het nu , al beter ?

• Lydwien

ga ff zoeken naar lasikdisaster.com , het wordt dan wel duidelijk , don't mess up your eyes. En het verkloten van je ogen kun je altijd nog in het buitenland laten doen waar ze minder voorzorgregels hebben .(dat is goedkoper)