waar lenzen kopen?

• Lili

Ik moet echt nodig aan de lenzen want mijn bril draag ik nauwelijks terwijl ik toch steeds slechter ga zien. Helaas ben ik nog student en heb t niet zo breed. De prijzen van Hans Anders klinken daarom prima in mijn oren, ik heb echter al eens lenzen van Hans Anders gehad (half jaar lenzen) maar die zaten zo vreslijk rot, ben 2 keer teruggeweest. De eerste keer bleek er iets mis met de rechterlens en kreeg ik een nieuwe, maar ook die zat rot, toen kreeg ik te horen dat ik gewoon moest wennen. Lijkt me sterk want links was wel een stuk beter. Hoe zit het nu? Ben ik gewoon geen lensdrager of was de kwaliteit slecht? Of moet ik, wel bij Hans Anders, maand of daglenzen nemen? Als de kwaliteit idd slechter is, waar kan ik dan heen gaan voor een redelijke prijs?

thnx!

• mij

waarom had je toen halfjaarslenzen en geen maandlenzen?? als je wilt weten waar je het goedkoopste uit bent moet je een prijsonderzoek gaan doen of in de consumentengids gaan kijken ofzo. het kan zijn dat hans anders je niet verder kon helpen omdat ze maar een beperkt aantal soorten hebben in de lenzen.