vacature Leidschendam/Zoetermeer

• Pearle Opticiens

Pearle Opticiens is op zoek naar een leuke collega, twee van onze mensen hebben te kennen gegeven parttime te willen gaan werken. Wij zoeken een (assistent) opticien of iemand die via de opleiding (leren en werken) zich dit vak eigen wil maken. Zin in een nieuwe uitdaging, vind je het leuk om klanten te adviseren en ben je technisch, neem dan kontakt op met de bedrijfsleider.

P. van Amstel

Kornoelje 2

2262 AV leidschendam

070-3203661.

• Bart geertsma

Ls,

Ik vind het persoonlijk geen manier om via een prikbord op internet een vacature te plaatsen. Persoonlijk zou ik dit doen via bijv. een arbeidsburo. Proffesioneel komt het niet over.

Maar dat is mijn mening.

Vriendelijke groet,

Bart

• max

Beste Bart,

zoals bij het discussieforum staat: “ plaats hier uw vacature”, dit is dus de juiste plaats. Indien je reeds in de optiek werkt ga je niet zo snel naar het arbeidsburo, en kom je vaker op deze pagina. Indien je dit doet met het vermelden van naam en toenaam gebeurt het open en eerlijk. Volgens mij niets op tegen. Dit is niet alleen een forum voor consumenten maar ook voor de optiekelingen zelf.

Voor de rest, respect voor je mening.

Groet,

Max

P.s. misschien een nieuwe pagina voor de optiek vacatures???

• Farida

Optiek vacatures zijn te vinden op Vision-today.com; hierbij zit een aparte vacature

pagina. Groet, Farida