Ik zal er inderdaad eens naar informeren, ik was het vergeten…
Daarom bedacht ik deze oplossing
Ga je schamen Irene, iemand die al zolang in het vak zit zou beter moeten weten. Ik neem aan dat je dit wetenschappelijk kunt aantonen. Het feit dat het altijd goed is gegaan kan ook een kwestie van ontzettend veel geluk zijn. Je kunt ook altijd met 200km per uur door een mistbank rijden en dat gaat ook niet altijd fout. Dat slaat natuurlijk nergens op. Goed voor het vak optometrist, dit soort adviezen. Wat doe je als het wel een keer fout gaat. Het zijn niet jouw ogen maar die van iemand anders, fijne beslissing.
Veel succes verder.
Voor de duidelijkheid: dit was de vraag en daarop heb ik 1 van meer oplossingen aangedragen;
Dus dat is mijn vraag : Is er een manier om gedragen lenzen zodanig schoon te maken dat ze weer steriel worden zodat je ze kunt bewaren voor noodgevallen ?
En als je -8 hebt kan ik me voorstellen dat je naar oplossingen zoekt. Voor de een is er een paar bijkopen misschien financieel niet eens aan de orde.
Dat wil nog niet zeggen dat ik een voorstander ben van het dragen van zachte lenzen.
en rijden door een mistbank is geteut in de ruimte.
Maar dan zit je toch met hetzelfde probleem? Namelijk dat als je je ‘extra’ paar maandlenzen een dag als nood hebt gedragen en dan weer als reserve apart wil leggen, je ze zo schoon mogelijk wilt bewaren? Of haal je dan elke keer als je de maandlenzen gedragen hebt, een nieuw paar maandlenzen als reserve?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?