Problemen na lasikbehandeling

• Sjors

Ik heb 2 maanden geleden mijn ogen laten laseren (lasik zyoptix) en overdag heb ik goed zicht maar ‘s avonds niet. Ik zie dan allemaal soort “lichtkranzen”, (halo’s) rond verlichtingspunten. Hierdoor is mijn zicht erg slecht 's avonds. Ik was van tevoren op de hoogte hiervan maar het zou vergelijkbaar zijn met het zicht van contactlensdragers.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Gaat dit nog beter worden?

• Kevin

Ik had er ook last van. Bij mij is het in de loop der tijd verdwenen en ik zie nu perfect s'avonds.

• Peter

Ik had er ook last van bij mij was is dit na ongeveer 4 mnd kompeet verdwenen dus ik heb er ook lang last van gehad maar ik kan je zeggen dat gaat weg en ik zie nu s'ávonds beter als voorheen

• diana

ik heb de lasek zyoptix methode gehad en ik heb dat ook gehad. bij mij is wel vermindert maar niet weg. ik denk dat je eraan went op den duur.

groetjes diana

• marleen

Wat dapper dat jullie een laserbehandeling hebben ondergaan. Ik wil eigenlijk ook, maar ben zo bang dat het tegenvalt, en dat ik dan de rest van mijn leven met problemen zit. Waren jullie daar niet bang voor?

• RG

Ik heb na een lang tijd van twijfel samen met mijn vrouw ook een Lasik behandleing in Istanbul gehad. IK heb er spijd van dat ik het niet eerder heb gedaan. maardat is uiteraard achteraf praten. Service in het zoekenhuis was perfect. heb ook een na controel in NL gehad. en alles is perfect. ik heb geen bril meer nodig. met mijnvrouw gaat het ook perfect. DevaVision.nl is in Nederland de agent van het zeikenhuis 9hayrunnisa) waar ik geweest ben