LASERBEHANDELING IN BELGIE

• Martijn Oomes

ik overweeg een laserbehandeling voor mijn ogen te ondergaan in Belgie. ik ben benieuwd naar ervaringen, adressen en tips aangaande deze behandeling. is het waar dat een behandeling in belgie aanzienlijk goedkoper is dan in nederland en wat zijn de specifieke voor-of nadelen van een behandeling daar.

ik hoor het graag.

• rocco

beste martijn, het gebeurt weleens dat het niet in een keer goed gaat. heb je gedacht aan de gevolgen dat als je een nabehandeling moet ondergaan dat je weer terug moet gaan naar belgie. misschien is het goedkoper, maar als je terug moet gaan is dat een hoop gezeur.

• moki

Ik ben op 13 febr. in Belgie gelaserd, (Zyoptic) dat kost daar € 1750 per oog. Gewone lasik behandeling daar € 1250 per oog. In Nederland hoor ik prijzen van € 2000 tot € 2500 per oog. Ik ben in Antwerpen geweest bij Dr. Erik Mertens, een uurtje rijden bij mij vandaan. Dus als er iets is vind ik dat goed te doen. Verder is het mij prima bevallen. Ik had het adres via internet (www.zien.be) Bij www.fyeo.nl kost gewone lasik € 1450 en zyoptic € 1900 per oog. Hier werkt dezelfde dokter Erik Mertens.