Ik ben een slechte slaper. Helemaal als ik de volgende dag iets bijzonders heb, waardoor ik fit moet zijn. Nu wil ik lenzen aan laten meten. Heb ik nu een probleem?
(Sterkte bij vermoeidheid, vorm van het oog o.i.d.?)
Kinderen reageren sterker op vermoeiheid, dat is waar.
Maar of het letterlijk de vorm van het oog is, of misschien de reacties van het kind…?
Als je brandende ogen krijgt door de vermoeiheid kan ik me wel voorstellen dat het lastig is om aan lenzen te wennen, maar anders….?
Doe je eigenlijk iets aan dat slechte slapen of heb je er weinig last van ?
Van slecht slapen wordt je vreselijk moe, en is het leven niet echt leuk. Gelukkig gaat het altijd weer over, en kan ik wel weer lekker slapen, maar als ik het gevoel heb dat ik moet slapen, omdat er wat belangrijks is, waarvoor ik fit wil zijn, kan ik het vergeten. Er is weinig tegen te doen. een slaappil is niet echt een oplossing. Ben je de volgend dag ook duf. Positief denken, en vertrouwen hebben dat je wel in slaap valt helpt nog het beste.
Probeer het wel met die lenzen
tja, ik neem aan dat je de gebruikelijke dingen al gedaan hebt, zoals warme melk en frisse lucht enzo.
Ik heb er zelf ook last van, ik heb wel een slaappil, die neem ik als ik 3 nachten beroerd heb geslapen, want als ik 4 nachten niet goed slaap krijg ik altijd migraine.
Maar ik neem ook wel eens valeriaan en dat helpt me ook goed.
Maar ik heb geen last van mijn lenzen ondanks de vermoeidheid.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?