Kinderbrillen

• Arno

Wie kan mij, in de buurt van Deventer, helpen aan het adres van een ruim gesorteerde opticien op het gebied van kinderbrillen?

• jb

dat wordt lastig de meeste opticiens hebben niet zoveel kinderbrillen(vraag en aanbod) je kunt het beste een aantal opticiens langs gaan en kijken.

• eyesee

Beste arno,

Ik weet wel wat winkels in de randstad, misschien een beetje ver, mocht je toch willen weten waar, dan hoor ik het wel.

• klaas

Gewoon de goede optiekwinkel,in Deventer zijn die er wel,binnenstappen.De kinderbrillen zijn er in vele soorten en in elke prijsklasse.Een goedpassende kinderbril is heel belangrijk,vooral bij hoge sterktes,ook al om dat een kind nog niet de ervaring heeft van het brildragen,zal het ook de fouten midder snel ondekken en aangeven.Daarom is het van belang dat u er op vetrouwen kan dat u kind de juiste bril krijgt.Mocht het zo zijn dat u of de opticien,niet het juiste montuur in huis heeft,is het altijd mogenlijk om een zichtzending te vragen,bij een van de vele leverancies.U en de opticien zijn er dan zeker van dat u kind de juist passende bril draagt,en kan u tevreden en met volste vetrouwen bij hem terug keren.Ik zou zeggen probeer het eens,de klant is koning,maar een vetrouwenzaak is ook heel belangrijk,sucses.

Klaas