ik lees net voor het eerst het verhaal van yvonne, heel fijn dat het zo goed is gegaan maar als er wel wat mis gaat wat dan? moet je dan helemaal naar turkije om het na te laten kijken en hoelang heb je garantie op de behandeling. yvonne geeft aan dat er van dat goede apparatuur aanwezig was en dat ze hier in nederland daar een voorbeeld aan kunnen nemen, ik vraag me af hoe zij weet wat goed is en niet, als leek weet je toch niet of het goed apparatuur is of niet !! ja ze zeggen natuurlijk dat ze de beste hebben maar dat zeggen ze hier ook. en ook dat die dokter het zo snel kan dat laseren nou het lijkt mij juist dat het met precisie moet gebeuren. ik praat uit eigen ervaring hoor ik ben hier in Nederland gelaserd en ik ben ook wel tevreden .

Er zitten voor en nadelen aan laseren. bij mij moet b.v mijn rechteroog nog een keer omdat ik dat zelf wil dat wel maar toch. iedereen moet zelf weten of ie wel of geen voorstander is van laseren ben ik het mee eens . en ik vond het berichtje van yvonne een teken van blijdschap en kan me dat heel goed voorstellen. maar het komt inderdaad over alsof er afgesproken is dat ze reclame moet maken voor dat lasercentrum. maar ja iedereen kiest uiteindelijk toch de manier die het beste bij hem of haar past. en een beetje reclame van verschillende klinieken kan dan geen kwaad lijkt me.

groetjes diana