laseren bij eyestar Lasik in Turkije

• Ilse

Wie heeft er ervaring met laseren bij eyestar Lasik in Istanbul (Turkije)?

Graag reacties!!

Ilse

• Vakantieganger

Ik ga op dit moment niet zo graag naar Turkije met vakantie.(buitengewoon veel aanslagen door extremisten) De mensen lijken wel gek dat ze hun ogen laten laseren in combinatie met hun vakantie. Boek gewoon een vakantie en laat je ogen laseren in eigen land. Want als je terug bent op schiphol is het over met de nazorg(lees einde vakantie) juist de nazorg lijkt mij erg belangrijk. We leven in een rare wereld.

• Eliza

Beste Ilse,

Bezoek onze website en lees over de ervaringen van onze patiënten. Met alle plezier willen we jou in contact brengen met onze patiënten die door Dr. Celikkol behandeld zijn. Je kunt ze ook rechtstreeks benaderen. De e-mailadressen staan ook op onze site. Zie www.eyestarlasik.nl, bij het knopje Testimonials.

Wat betreft de nazorg: dit is bij ons in ieder geval goed geregeld en wij houden regelmatig contact met onze patiënten. Wat de vakantieganger zegt klopt dus niet helemaal.

Tegen de vakantieganger wil ik zeggen: wij organiseren geen vakantiereizen waarbij men eventjes de ogen laat laseren. Onze patiënten gaan naar Istanbul alleen voor hun ogen. En altijd onder begeleiding. Als er tijd is dan kunnen zij Istanbul bezichtigen.

Het beste kunnen zij jou hierover meer vertellen.

Als laatste willen wij benadrukken dat wij niemand (ook de begeleider) naar Istanbul laten afreizen als wij vinden dat het gevaarlijk is vanwege de aanslagen. Op onze website hebben wij bij het menuknopje NIEUWS hierover al bericht.

• Hanco

Hoe zit het met de voor zorg. ? Een oog moet toch voldoen aan enkele voorwaarden en zo?

vooronderzoeken!

Hanco