goede opticien?

• kim

wie kan mij tips geven over een goede opticien, in de buurt van amsterdam? liefst met een beetje exclusieve brillen, en goede service? suggesties???

ik hoor het graag!

groetjes

• Carla de W

Amsterdam is groot, er zijn veel opticiens, geef eens een wijk aan waar je wilt wezen, of iets anders wat ons stuurt..

• kim

tja plaats maakt mij niet uit, ik ga voor service een aardig en goed opgeleide mensen, dus die weten waar ze het over hebben! dat vind ik het belangrijkste en als ik er een half uurtje voor moet rijden maakt mij dat niet uit, ik woon zelf in noord

Carla de W schreef:

>

> Amsterdam is groot, er zijn veel opticiens, geef eens een

> wijk aan waar je wilt wezen, of iets anders wat ons stuurt..

• Carla de W

Aan mij heb je dus een slechte…

Ik kan je wel vertellen waar je niet heen moet, maar dat doe ik niet online.

Ik heb zelf hele goede ervaringen met specsavers aan de kinkerstraat.

Op de tussenmeer zit er ook een, maar die is net begonnen en de opticien vertelde me dat je met een hoge - sterkte een grote bril moest nemen, terwijl het juist niet zo is. Hoe kleiner de bril, hoe dunner de glazen bij -.

Maar op de kinkerstraat zit iemand die er al heel lang mee bezig is en die mij ook naar de dokter stuurde omdat hij een beginnende oogontsteking vermoedde.

Ik heb die kunnen behandelen met oogdruppels, de huisarts was het wel met hem eens, dus hij is wel kundig. Wilde me ook pas lenzen geven als dit genezen was…

• Joyce

Voor exclusieve brillen hoef je dus niet bij Spekovergevers te zijn. Ik ben ook een consument en ik ben niet tevreden over deze zaak! Ik heb nu een Gucci gekocht en ben hier heel blij mee!!!!

• kim

ok! ik heb het zelf ook niet zo op 100 in een dozijn winkels.. ga liever voor betere service en dat ik iets meer betaal dan zo………

bedankt voor je reactieJoyce schreef:

>

> Voor exclusieve brillen hoef je dus niet bij Spekovergevers

> te zijn. Ik ben ook een consument en ik ben niet tevreden

> over deze zaak! Ik heb nu een Gucci gekocht en ben hier heel

> blij mee!!!!

• nellie

betere service………………………………….

ik vind dat als je naar een reguliere opticien gaat je gaat omdat je voor een merkbril of een exclusieve bril kiest.

Betere service me reet (sorry dat ik me zo grof uitdruk)

• eyesee

sorry?

• kim

als ik een dure bril ga kopen exclusief of een duur merk, wil ik er wel van op aan kunnen, dat als er wat met de bril aan de hand is, er wel service wordt gegeven lijkt me logische toch?nellie schreef:

>

> betere service………………………………….

> ik vind dat als je naar een reguliere opticien gaat je gaat

> omdat je voor een merkbril of een exclusieve bril kiest.

> Betere service me reet (sorry dat ik me zo grof uitdruk)

• Carla de W

Mijn man heeft een ontzettend mooie bijzondere bril gekocht bij Bril corner, johan huizingalaan. Maar ik ben daar hard gillend weg gelopen omdat ze mijn lenzen niet goed gespoeld hadden en bij het bestellen ging ook steeds wat mis.

Maar het is best mogelijk dat ze enkel goed zijn in brillen, dat ze de lenzen er maar bij zijn gaan doen omdat ze daar zoveel klanten aan verloren ofzo.

Mijn man is wel eens terug geweest met zijn bril en dan helpen ze je wel goed .