laseren

• diana

hoi,

Ik heb 20 augustus mijn ogen laten laseren en nu 2en halve maand verder ben ik super gelukkig dat ik het heb laten doen, ik had -7.5 en -5.5 dus echt slecht. nu heb ik aan beide ogen - 0.25 ik kan alles zonder bril , lezen,autorijden tv kijken en ga zo maar door. ik heb het laten doen bij vision in bussum en het is mij uitstekend bevallen. je wordt er goed en netjes behandeld en bij twijfel kan je meteen komen als je iets niet vertrouwd.

Voor de gene die nog willen en niet weten waar ze moeten gaan , bedenk dat 1000 euro extra voor je ogen niets is. ik was 5000 euro kwijt maar ben wel uitstekend geholpen . ik zou zelf nooit naar een kliniek gaan omdat het daar het goedkoopst is .

Zo ik vond dat er ook wel eens een positief verhaal over laseren op de site mocht. iedereen heeft hier wel een mening als er een oproep geplaats wordt over laseren en meestal zijn deze negatief en dan ook nog door mensen die het zelf niet hebben ondergaan. dan kan je niet echt een advies geven vind ik. vandaar mijn verhaal.

groetjes petra

• Ferdy

Een mooi verhaal, al wordt het verdacht op het moment dat het door ‘Diana’ gepost is en door ‘Petra’ ondertekend.

Dan ga je je toch afvragen of het niet een reclamepraatje is van Vision te B. ;-)

Groet,

Ferdy

• diana

hoi ferdy

dit is geen reclame hoor van of door vision. het feit dat het door diana is gestuurd en vervolgens door petra ondertekent wordt is omdat petra mijn echte naam is en ik de eerste keer met diana een bericht geplaats heb. dus automatisch heb ik met mijn echte naam ondertekent.

dus geen reclame van vision maar gewoon een heeeeel tevreden iemand die toevallig in vision clinics behandeld is. ze hebben ook helemaal geen reclame nodig want zoals je in het rapport van de consumentenbond hebt kunnen lezen komen ze zoiezo als beste uit de bus.

groetjes petra