Daglenzen

• Sjonnie

Omdat ik binnenkort mijn ogen laat laseren mag ik geen lenzen meer dragen muv daglenzen. Af en toe heb ik toch lenzen nodig.

Daglenzen zijn alleen verkrijgbaar vanaf 30 paar terwijl ik maar een stuk of 5 paar nodig heb.

Wie weet een verkoopadres waar ze daglenzen per 5 paar (mag ook iets meer zijn) verkopen?

• sandra

bij somige zaken zijn ze er ook in 15 paar afhankelijk van de sterkte misschien,

bij pearle is de mogelijkheid volgens mij en heb je een groot verschil tussen rechts en links? als dat bijna het zelfde is kan je ook overwegen om 1 sterkte te nemen wel bedenkend dat dat natuurlijk niet optimaal kijkcomfort is ivm diepte en eventuele hoofdpijn.

persoonlijk zou ik gewoon als die 15 paar niet te leveren is gewoon 30 paar nemen wat maakt die overige lenzen nou uit joh straks heb je helemaal niets meer nodig.

succes er mee

sandra

• Carla de W

Wat bijzonder ! Misschien is er iemand die me kan uitleggen waarom dat zo is ?

Ik snap wel dat je ogen zich moeten vormen naar hun natuurlijke stand zodat ze goed kunnen zien wat ze doen…. Maar daglenzen mag bij uitzondering wel dus ?

Ik zou denken dat je ook gewone lenzen in mag, maar dan enkel voor een dagje…

Vervormen daglenzen minder dan gewone lenzen ?

Mag ze niet haar gewone lenzen in doen voor een dagje ?

• Nick

Bij Pearle verkopen ze ook lenzen in doosjes van 15 stuks, en er is ook een aktie geweest waarbij ze 5 paar lenzen aanboden. Daar is vast nog wel wat van over! Gewoon vragen! Succes

• Jos

Jeemig, betaal je zo €….. voor een behandeling zit je te zeuren over een paar euro meer voor daglenzen.!

• waar niet

en bij de specsavers verkopen ze ze ook per 15 .

doeg

• Sjonnie

Bedankt voor de antwoorden, inmiddels heb ze besteld bij Pearl (15 stuks).

En Jos, als je lang hebt gespaard voor een laserbehandeling moet je wel degelijk zuinig zijn ook al gaat het om een paar euro.

Maar dat is mijn mening.