laseren positief of negatief

• evelijn

Hallo allemaal ik heb pas deze site gevonden, en ook ik wil graag een laserbehandeling.

Maar dan welke kliniek?, retina in driebergen of toch naar turkije? of zoals sommigen hier op deze site naar belgie.

Een vriend van mij is bij retina geweest en alleen maar posieve berichten maar een andere vriend van mij heeft 2 jaar geleden in turkije gelaserd en moest nu terug voor een nabehandeling.Helaas is dat niet goed gegaan en nu heeft hij een hoornvliestransplantatie moeten ondergaan.

Wat ook erg meespeelt zijn de prijzen, mijn vriend is expres naar retina gegaan omdat deze kliniek erg goed bekend staat en volgens hem verdienen je ogen alleen het beste.

Dus wie helpt mij in dit doolhof opweg????

bedankt alvast voor de reacties.

• Gert

Bril of lenzen gewoon houden? OPtie nummer 1!

• Kevin

Lekker bezig Gert! Echt een heel goed antwoord op d'r vraag. Bedankt!

Evelijn, kijk eens op deze sites:

www.zien.be (hier ben ik zelf gelaserd)

www.goes.be

Zelf zou ik niet voor Turkije kiezen maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

• Piet (optometrist)

Zoals in elke branche heb je vakmensen en prutsers. Zo ook in het land van de lasercorrecties. Alleen kun je dat veelal niet meteen zien. Iedereen heeft een mooie website, is erg vriendelijk en heeft de beste apparatuur…Je hebt maar 1 paar ogen, dus ga voor de beste kwaliteit. Daar hoort o.a. bij: gedegen vooronderzoek (2 uur), strenge selectiecriteria, gegarandeerde nazorg (tenminste 4-6 nacontroles!). Als je een lokkertje wordt voorgehouden, vraag jezelf dan af waarom dat dan kennelijk nodig is om je als klant binnen te halen. Dus elluk voordeel hep se nadeel. Heb je het budget nog niet, spaar dan eerst maar door. Succes met je afwegingen!

Kijk ook eens op www.eyescan.nl

• Piet (optometrist)

Zoals in elke branche heb je vakmensen en prutsers. Zo ook in het land van de lasercorrecties. Alleen kun je dat veelal niet meteen zien. Iedereen heeft een mooie website, is erg vriendelijk en heeft de beste apparatuur…Je hebt maar 1 paar ogen, dus ga voor de beste kwaliteit. Daar hoort o.a. bij: gedegen vooronderzoek (2 uur), strenge selectiecriteria, gegarandeerde nazorg (tenminste 4-6 nacontroles!). Als je een lokkertje wordt voorgehouden, vraag jezelf dan af waarom dat dan kennelijk nodig is om je als klant binnen te halen. Dus elluk voordeel hep se nadeel. Heb je het budget nog niet, spaar dan eerst maar door. Succes met je afwegingen!

Kijk ook eens op www.eyescan.nl

• Carla de W

Er heeft een artikel in de consumentengids gestaan, kun je daar aan komen ?

• Peter

Test van de consumentenbond over laseren is terug te vinden op http://members.home.nl/pe3pmk (Onder mijn ervaring)

Groetjes Peter

• evelijn

Ik wil alvast iedereen bedanken voor de racties en peter voor z'n eigen verhaal.

Ik ga mij hoe dan ook nog verder orienteren maar door jullie ben ik weer een stap verder.

• linda

Ik heb mijn ogen laten laseren bij Vision Clinics.

Een van de beste klinieken de behandeling en de nazorg is optimaal ondanks dat mijn hoornvlies niet goed heelde en daarom een 2e behandeling nodig had ben ik heel erg blij dat ik daar geweest ben al heb je klachten midden in de nacht ze staan direct voor je klaar.

Ik ben nu voor mijn nacontrole geweest en mijn zicht is 100% echt een aanrader niet goedkoop maar wel goed.