Pearle wint rechtszaak van Specsavers

• optiek

www.vision-today.com

Gisterenmiddag deed de rechter uitspraak in het kort geding dat Pearle had aangespannen tegen Specsavers naar aanleiding van de recente advertenties waarin Specsavers de prijs van een paar multifocale glazen bij Pearle (en bij andere ketens) vergeleek met de prijs van een paar multifocale glazen bij Specsavers. Appels met peren vergelijken oordeelden wij toen al op deze website en de rechter denkt er net zo over. De advertenties van Specsavers zijn misleidend en mogen dus niet meer geplaatst worden. Specsavers is het met de uitspraak van de rechter niet eens en overweegt in hoger beroep te gaan.

• optometrist

Gefeliciteerd Pearle,

Het is goed dat iemand iets onderneemt tegen deze agressieve manier van brillen verkopen.

Ik gun iedereen een boterham in de optiek maar op deze manier gaat de lol er wel vanaf. Ik vraag mij tevens af of de consument (de leek) wel gebaad is bij deze ontwikkeling en alle andere ontwikkelingen in de optiek.

Ik denk zelf van niet, ik moet toch constateren dat de hele branche aan nivelleren is, jammer maar een feit.

• Benny

Kunt U mij uitleggen waarom het appels met peren vergelijken is

brildrager Benny

• Benny

Sorry het was mijn eerste bezoek toen ik terug bladerde heb

ik de uitleg over appels en peren gezien.

Benny

• Rene

eindelijk gerechtigheid!!! hulde!

go to… http://volvo-v40.tk