eyestar

• steven

hoi

was eens kijken of er hier enige ervaaring heeft met eyestar lasik institute (in ISTANBUL) ?

laat maar weten ik hoor het wel !

groetjes steven

• Kevin

Istanbul, wat denk je zelf???

Waar ga je naartoe voor de nazorg of als er problemen zijn?

Ga dan naar België, ook goedkoper maar wel dichter bij huis. Ik ben zelf geholpen in de kliniek van dr Mertens www.zien.be

Dokter Goes schijnt ook een goeie te zijn www.goes.be

Veel suc6 met je keuze!

• peter

dr Mertens doet ook de laserbehandeling bij http://www.fyeo.nl in reusel.

• mirjam

Ik vind dat alles perfect is geregeld bij Eyestar. Ik laat het hier doen. Heb ook mensen gesproken die door haar zijn behandeld. In nederland zijn ze heel eerlijk en open over alles. Dit was voor mij doorslaggevend ook omdat Dr. celikkol alle behandelmethoden in huis heeft. Zo weet ik zeker dat ik de beste behandeling krijg. Dat de prijs ook goed is mooi meegenomen. Maar voor mij niet de hoofdreden.

• mirjam

Wat een vooroordelen zeg. Toevallig krijg je bij eyestar de garantie dat als er wat is je kosteloos naar istanbul gestuurd wordt als je een behandeling nodig hebt. Ze wil namelijk niet dat een ander chirurg aan de ogen van haar patiënten komt!!

volgens mij heb hun website niet echt goed gelezen: www.eyestarlasik.nl

• mirjam

precies. De chirurgen worden overal ingezet om maar genoeg patiënten te kunnen behandelen. Hoezo commercieel bezig zijn? en maar roepen dat de ene de meeste ervaring heeft dan de ander terwijl je soms door dezelfde chirurg behandeld wordt maar dan op een andere locatie met andere prijzen.