Dag allemaal ik ben een meisje met toch wel lichtelijke paniek gevoelens in mijn lichaam.
Ik heb verleden week maandag mijn rechteroogje laten laseren in Eindhoven, van de behandeling zelf voelde ik helemaal niets heb daarna wel 2 dagen pijn gehad aan mijn oog, gezwollen oog, veel tranen en inderdaad het gevoel van een zandkorrel in je oog te hebben.
Alle symptomen die ik had stonden op het formulier van de dokter dus ik viel goed in de prijzen, had ze allemaal.
De dokter deed een lens op mijn oog als een soort verband zodat het epitheel/flapje dat opgerold was geweest op zijn plaats blijft zitten, dit moest 3 dagen op mijn oogje blijven.
Na drie dagen met smart die lens eraf gehaald, en alles deed gelukkig al veel minder pijn.
Maar mijn zicht is nog steeds erg slecht, van dichtbij zie ik eigenlijk niks en achter mijn pc zitten doe ik met één oog want met dat gelaserde oog zie ik niks wat er op mijn pc staat.
Het is één grote waas.
Is dit normaal?
Morgen kan ik de dokter bellen maar vond deze pagina en misschien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en mij gerust kunnen stellen…… of juist niet :-(
Ik heb aan beide oogjes iets van -2 en altijd lenzen gedragen, daar ik tegenwoordig weer op paardrijden zit kan het heel erg lastig zijn om dan zand in je ogen te kunnen krijgen dus vandaar mijn beslissing om mijn oogjes te laten laseren.
Hoop op geruststellende berichtjes vandaag.
Liefs van Jacqueline