Ervaringen met Lasik methode

• Marc

Ik ben op zoek naar mensen die, net als ik, de Lasik methode hebben gedaan. Bij mij is het alweer twee jaar geleden. Ik kwam vanaf de sterkte -7 en ik ben niet helemaal tevreden met het uiteindelijk resultaat. Inmiddels heb ik weer lenzen nodig om een goed scherp zicht te krijgen. Na de behandeling leek het allemaal goed te komen maar na enige maanden begon met name mijn rechteroog op te spelen en bleek daar een flinke cilinderafwijking in te zitten die ik voorheen niet had. Nu ben ik alweer een half jaar aan het rommelen met harde lenzen. Dit beviel totaal niet omdat na het uithalen van de lenzen mijn ogen ca. 2 dagen nodig hebben om weer op het “lasernvivo” te komen. Inmiddels heb ik zachte lenzen besteld en hoop dat dan alle ellende achter de rug is. Zonder lenzen functioneer ik redelijk maar werken achter de PC en in donker kijken is niet van de gewenste kwaliteit. Graag zou ik mensen spreken die ook niet helemaal tevreden zijn met het resultaat en de mogelijkheden die er dan nog zijn.

• Martijn

Je oog is een orgaan dat het leven lang doorgroeit. Gemiddeld veranderd een sterkte om de 2 jaar een beetje. Verschillend per persoon. Ook na laseren ‘groeien’de ogen door, dus veranderd er ook sterkte.

We zien regelmatig mensen in de praktijk terug die gelaserd zijn en toch weer aan een bril toe zijn….

• optometrist

Beste Marc

Om welke sterkte gaat het precies, welke je nu nodig hebt?

gr