pasdoos!!!!!!!!

• jeroen

Wie heeft een oude pasdoos te koop of weet waar ik die kan kopen.

Graag compleet met pasbril en koffer.

alvast bedankt voor je reaktie.

• Ellen

Hallo jeroen,

Jij hebt ooit gereageerd op mijn oproep, over SBBO (amersfoort). Ik heb je toen een aantal vragen gesteld via dit prikbord, maar er echter nooit antwoord op gekregen. Dat vind ik erg jammer, misschien kun jij ze als nog beantwoorden. Als je wilt.

Kom jij ook uit brabant? ik ben benieuwd naar het reizen, hoe dit zal verlopen.

Heb je nog tips of zo. en misschien nog spullen die ik moet aanschaffen of dat soort dingen?

En de aller belangrijkste vraag!!

Ik ben dus ingeschreven, maar heb nog geen bericht gehad over wanneer de school begint. Weet jij misschien wanneer de school begint. Ik ben namelijk tot en met 30 aug op vakantie, en ben nu eigenlijk bang dat ik misschien wel een lesdag zal missen. Weet jij wanneer de school begint?

Alvast heeeel erg bedankt.

Ellen

optiek_ellen@hotmail.com

• jeroen

Beste ellen.

Allereerst wil ik even zeggen dat het me spijt dat ik niet een goed antwoord heb gegeven op je vraag.

Ik kom zelf niet uit brabant maar uit gelderland(duiven).

Het reizen met de auto duurt bij mij ongeveer een 1.5 uur maximaal.

Waar uit brabant moet je vandaan komen?en hoe ga je naar amersfoort?

Een paar tips voor de spullen die je nodig zult hebben:

Een goede map voor de boeken/stencils(deze zijn namelijk geperforeerd)

zorg ervoor dat je een goede passer en geodriehoek hebt die zul je namelijk nog vaak gebruiken.En drie kleuren fineliners(rood,blauw,zwart)en een goede rekenmachine.

Wat betreft het bigin van school kan ik alleen zeggen dat het nieuwe jaar voor mij op 2 september weer begint.

maar anders kun je proberen of je school al telefonisch kunt bereiken.

Maar zeer waarschijnlijk begint jouw eerste schooldag ook in september pas.

Ik hoop dat je zo voldoende weet en als je nog vragen hebt dan moet je maar even mailen.

En laat even weten op welke dag je naar school moet misschien treffen we elkaar dan nog.Ik moet de dinsdag naar school.

Laat even weten als het allemaal gelukt is.P.s. een fijne vakantie Jeroen.