specsavers de goedkoopste?

• wat is waar

Als je op de internetsite van specsavers kijkt dan zeggen zij dat zij altijd de goedkoopste zijn. Ze zouden een onderzoek hebben laten doen door mystery-guests en alles. Daar zou uit blijken dat zij in alle gevallen de goedkoopste zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee, klopt dit of is het maar een lulverhaaltje??

A.

• kees

Wat is goedkoop??? voor merkloze monturen, die nog gedateerd zijn ook ben je goedkoop uit.

Alhoewel als je allles bij elkaar telt en vergelijkt met een andere keten is er weinig verschil. Bij Specsavers staat ook maar een persoon in de winkel met verstand van zaken, zo kun je lekker goedkoop werken. Maar ja een lelijk eend is ook goedkoper dan een Audi en rijden doen ze allebei, het is maar wat je wilt!

Zou je er over twee jaar nog garantie kunnen krijgen, bestaan ze dan nog? Een insider vertelde mij dat er nog steeds geen winst gemaakt wordt.Als je in deze tijd je geld moet omdraaien voor dat je het uit geeft, kun je beter denk ik naar een wat langer gevestigde zaak of keten gaan.

Vergelijk zelf en oordeel ook zelf!! je kunt overal de prijzen navragen.

succes.

Kees

• ach

maar ze zijn niet altijd de goedkoopste, wel goed lezen voordat je je oordeel geeft!

Eerlijk zijn ze wel!!!

Een vriend van mij is eigenaar van een specsaverswinkel, en hij maakt echt al groffe winst (na bijna of net 3 jaar open te zijn).

Ik zit er dus ook over na te denken wat meer stappen die kant op te doen………….

Leveranciers zijn allemaal best bekend maar gaan naamloos bij specsavers naar binnen!!!!!

• Arie S

Ik vind het maar een zielig zooitje die opticiens bij specsavers, onderlaatst wilde ik een bril kopen en ben gaan kijken bij specsavers R'dam Centrum(lijnbaan) Er stonden 2 dames en die hadden ècht geen zin om mij als klant te helpen. Terwijl ik toch graag een bril wilde hebben. Uiteindelijk kwam 1 van de 2 dames naar me toe, maar er kwam geen zinnig woord van advies uit haar mond. Ik had niet het idee dat die enige vorm van kennis had. Bovendien alle montruren lijken als 2 druppels water op elkaar. Ik vind ze heel slecht gepresenteerd. Ik ben vervolgens naar Akkerman gegaan, daar werd ik keurig geholpen door mensen die wisten waar ze over spraken. Ik heb nu toch een gaaf brilletje!

Zo zie je maar, goedkoop is niet altijd beter. Ik hou namelijk wel van een vakkundige bediening.

Groeten, Arie S.

• kees

Als je na drie jaar al groffe winst maakt, als je een nieuwe winkel begint, kun je je afvragen wie wie nou bedonderd?

Volgens Specsavers verdienen de meeste eigenaren 350.000,– per zaak/per jaar!!!

Menig beginnend ondernemer uit wat voor branche dan ook, zal hier met een scheef oog naar kijken. Hoe kan dat nou met die goedkope brillen????

En wederom wie bedonderd wie nou!!!

Als je dit allemaal geloofd dan zou iedereen partner willen worden, het tegendeel is echter waar!! Partners bij Specsavers wisselen snel.

Maar de vraag was zijn ze de goedkoopste??

Advies: ga toch zelf op onderzoek uit en oordeel.. dat is het allerbeste.

• tessa

ik schrok toen ik sommige verhalen las over specsacers.

ik werk nu 2 jaar bij specsavers.

inj het begin twijfelde ik over de de kwaliteit .

ik krijg van hun ttainingen,opleiding en om de zoveel tijd vergaderingen om bij te praten.

de 2 jaar garantie klopt ook ercht.

en wie zegtr dat we er dan nog zijn??nou ik weet dat we dan de grootste zijn.

specsavers heeft 5oo filialen.

nog GEEN EEN is er weg gegaan ondertussen.

specsavers is een goed bedrijf met gopede vooruitzichet.

goedkoop wil absaoluut niet zeggen dat het slechter is.

tussen titanium van pearle of Hans anders en Specsavers zit tovh echt geen verschil,ja in de prijs.

specsvers is niet perfect maar mijn vorige werk (ook een optiek bedrijf)was dat ook niet.

hoe daar een oogmeting werd gedaan was totaal anders dan bij specsavers.

Specsavers is de goedkoopste (ook bewezen in een rechtrzaak.)

specsavers levert goede kwalitiet in monturen en glazen!!!

met andere woorden.

Ja specsavers is de goedkoopste.

• Arie S

Alleen schrijven lukt nog niet zo erg met dat personeel daar. Ongelofelijk wat een fouten in die tekst die je hebt getikt Tessa!

Zegt voldoende over de scholing lijkt me.

Arie S.

• eyesee

haha

• tessa

gaat om de inhoud,

• tessa

het gaat niet om de spellingsfouten denk ik zo.

een discussie heeft geen zin denk ik,en dat was ook niet de bedoeling van de eerste schrijver.diegene vroeg of specsavers de goedkoopste was en daar reageerde ik op

dat zie ik in jou verhaal niet terug.

Ik heb ook geen zin in een discussie want ik denk niet dat het veel uit haalt.

ik gaf antwoord op een vraag en of dat nou met of zonder spellingsfouten is ik gaf er tenminste nog antwoord op.