oorzaak mouches volantes

• peter

hoi,

ik heb nog steeds last van deze vervelende vlekjes en zoek de oorzaak, het enige dat mogelijk zou zijn volgens mij is dat ik ongeveer een maand voor ik ze had naar een supperbruin zonnebank ben geweest zonder een brilletje op te zetten.

er is wel een maand tussen, kan dit dan nog steeds de oorzaak zijn of niet?

peter.

• Xandra

Nog steeds niet naar je huisarts of oogarts geweest dus.

Zo kun je wel iedere week een topic openen met dezelfde vraag.

• peter

dank je voor de steun,

andere antwoorden zeeeeeeeer welkom!

• ikkes

als je de oorzaak wilt weten zal je toch naar de oogarts moeten, want er zijn nogal wat mogelijkheden zoals je inmiddels wel weet

• Xandra

Graag gedaan.

Wij proberen alleen uit te leggen dat een bezoek aan huisarts of oogarts zinvoller is dan te wachten tot hier op dit Prikbord een arts verschijnt die antwoord geeft op jouw vraag. Het antwoord zal dan zijn: “ beste meneer komt u eerst maar eens langs dan kan ik u onderzoeken met de beschikbare apparatuur, want onderzoek via een Prikbord kan helaas ( nog ) niet ”

Want beste Peter, wie weet hoe langer je een bezoek aan een arts uitstelt hoe moeilijker het wordt je klacht te bestrijden.Dus…….

• peter

bestrijden xandra?

zoals ik al op vele sites gelezen heb valt hier niks aan te doen !!

toch even een antwoord op de vraag van de zonnebank gewenst aub??

ps: ik heb gebeld voor een consultatie maar had gewoon graag de vraag over de zonnebank door derden ook beantwoordt gekregen!

dank u.

• WJ

rare vogel die peter…….

• WJ

Peter,

Heb jij niet toevallig ook je ogen laten laseren ? Dit kan er ook iets mee te maken hebben.

• peter

neen

geen gelaser,

groeten

• ikkes

hoi peter

inderdaad is er aan mouches voulantes niet veel te doen, maar je weet niet wat de oorzaak is zolang je dat niet weet kan het erger worden dus wees nou verstandig en laat het gewoon onderzoeken