op 03-06-03 poste ik een mail hier over mijn mouches volantes,
ik heb ze nog steeds en het ergert me enorm,
is dit normaal?
wie heeft dit nog meegemaakt of heeft dit nu en hoe oud bent u dan?
groeten,
peter.
sommige beweren dat ze weg gaan, anderen zeggen dat je ze gewoon wordt, er is een chirurgische ingreep maar er zijn mensen die zeggen dat het daarna nog erger was.
zie jij ze ook zo goed als constant?? ik zie ze op heldere dagen 7/7, 's avonds als het donker is veel minder maar als ik dan naar bvb tl lampen kijk en van links naar rechts kijk zie ik troebele dingetjes voorbij zweven, wel een heel andere waarneming dan die donkere vlekjes van overdag. denk dat het door de frequentie (50hz) van de tl lampen is .
hoe neem jij ze waar?
heb je al een oogonderzoek laten doen? en wat kwam daar uit?
groetjes,
peter.
Mouches volantes zijn celdeeltjes die in het kamervocht rondzweven.Ze worden als het er veel zijn als vervelend ervaren.Deze celdeeltjes resorberen in het kamervocht, dus lossen op, maar helaas kan er weer een nieuwe lichting zich aanmelden.Dit kan periodiek verschillend zijn.
Zolang deze vlekjes zweven(vliegende muggen) is er weinig aan de hand, iedereen heeft ze wel eens.
Hoe meer je er op let hoe vaker je ze ziet, zeker tegen een witte achtergrond, advies als de vlekken bewegen(zweven) is er weinig aan de hand, als er een vaste vlek zich vertoond die niet zweeft dan als de bliksem naar de oogarts.
Met vr. groet
GG
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?