Gedragsregels van dit prikbord

  • <b>Webmaster</b>

    De laatste tijd heerste er eerder irritatie op dit prikbord dan dat er goede discussies plaatsvonden. Dit prikbord is bedoeld om ervaringen uit te wisselen, elkaar te helpen en goede tips te geven. En als je naar de berichten kijkt die in het verleden zijn gepost vonden er inderdaad leuke en interessante discussies plaats. Kritiek hoort daar ook bij en kan wellicht ook leerzaam zijn maar houd de normale omgangsregels in acht die in het dagelijkse leven ook gelden. Dit betekent: niet schelden en op de vragen die gesteld worden ook normale antwoorden geven. Ik heb sinds de afgelopen weken regelmatig een aantal berichten moeten verwijderen omdat er denigrerende opmerkingen in werden geplaatst. Iedereen die hier zijn/haar vraag stelt heeft recht op een serieus antwoord. Ik hoop dat iedereen zich aan deze regels kan houden en dat we dit interessante prikbord op een prettige manier kunnen voortzetten. Berichten van personen die zich hier niet aan kunnnen houden worden direct van dit prikbord verwijderd.

  • Roel

    Helemaal mee eens bravo

  • ikkes

    heej webmaster

    is het niet mogelijk om contactlensspecialist te blokkeren van deze site, volgens mij is hij/zij er alleen maar op uit om mensen te irriteren

  • Jos

    Nou Webmaster, werk aan de winkel lijkt me!

  • Fred

    Webmaster, u heeft een paar keer een kritisch bericht van mij verwijderd, dat feitelijk veel genuanceerder was dan de wjze waarop de contactlensspecialist de zaken benaderd.

    Ik weet niet of u zelf optometrist bent; als u dat bent dan kunt u zelf zien hoe onjuist de benadering van de contactlensspecialist zijn.

    Als ik consument ben en de berichten van de contactlensspecialist lees, heb ik niet het vermogen om te beoordelen of hij gelijk of ongelijk heeft. Als ik optometrist ben raak ik gefrustreerd door deze gedachte, omdat ik na jaren studie weet dat de contactlensspecialist de plank - met gebruik van interessant vakjargon - helemaal mis slaat.

    Dit is geen consumentensite, maar een site voor een doelgroep; de optiek. Hier ontmoeten vakgenoten elkaar en soms komt er een verdwaalde consument langs.

    Wanneer gaat het anoniem aan de kaak stellen van zogenaamde onrechtmatigheden over in laster? Ook daar zit hem de kneep; ik kan een anonieme lasteraar niet aansprakelijk stellen.

    Webmaster, ik denk dat deze site zijn glans hervindt als u de contactlensspecialist blokkeert.

  • Contactlensspecialist

    Geachte Fred,

    Hoe kunt u, na een bevrijd Nederland, de val van de berlijnse muur, het opruimen van één van de laatste dictators uit Irak, dergelijke vragen stellen? Ik hoop dat u onze kostbare verworven vrijheid van meningsuiting zult respecteren zodat dit prikbord een gezonde democratie kan weerspiegelen.

    Hoogachtend,

    Uw contactlensspecialist.

  • ikkes

    bravo fred zo had ik het nou ook willen uitdrukken

  • Milca

    Goh, ik dacht toch echt dat dit forum juist voor consumenten bedoeld was die naar informatie over bepaalden dingen op zoek zijn. Kreeg toch niet de indruk dat het een site voor vakbroeders was, die vast een beroepsvereniging of iets dergelijks hebben. Overigens ben ik het wel eens met het feit dat er bepaalde gedragsregels gerespecteerd moeten worden.

  • Ger Geskus

    Kennis uitwisselen is een goed gegeven op deze site, frustraties moet je elders uitleven.

    De consument(klant) is gediend met een goed advies,discussie met vakmensen is prima.

    Schoon deze rubriek.

    met vr. groet

    GG