Waarom is de prijs van een laser of lasikbehandeling zo hoog? En waarom verschilt de prijs toch behoorlijk? Ik heb gehoord dat er verzekeringen zijn die de behandeling vergoeden.Wie weet welke?
Bezoek eerst eens www.lasikdisaster.com
Vraag dan af of je over het geld wil nadenken.
Vindt je het hier te duur?
Boek dan een reis naar Istanboel en je bent voor € 1500 klaar! (beide ogen)
En denk niet dat het daar slecht gedaan wordt. Dat is echt een vooroordeel.
Taal hoeft geen probleem te zijn engels en duits.
Verzekering tot nu toe niemand tegengekomen waarbij het betaald is door een verzekering.
Negatief advies van de overheid omdat de operatie geen 100% garantie geeft dat je daadwerkelijk op nul uitkomt en dan toch nog iets nodig mocht hebben wat ze alsnog moeten vergoeden. We zijn hollanders!!!!!!!!!!
Nic
De zwolsche algemeene vergoed alles of in ieder geval een groot deel. Betekend wel dat je vijf jaar de duurste premie betaald!
En neem lasikdisaster.com a.u.b. met een korreltje zout. Je leest alleen de negatieve verhalen. Als je naar een betrouwbare kliniek gaat, kan er weinig gebeuren. De kans dat je een hoornvliesbeschadiging oploopt door het dragen van lenzen is vele malen groter!
Ik ben in de vele jaren dat ik contactlenzen(zachte) draag eigenlijk weinig mensen tegen gekomen die een beschadinging aan ogen hebben door contactlenzen.Iedereen heeft wel eens een paar dagen dat je je ogen even rust moet geven diir iets meer een bril te dragen, maar verder heb ik nooit problemen gehad.
Ik draag al lang de lenzen en zou het ideaal vinden om zonder te zijn, maar men weet eigenlijk nog te weinig van de lasermethode, hoe het na en aantal jaren met een patient zal gaan.En dan bedoel ik 15 jaar.
Het zou echt mooi zij als er iets op de markt komt wat ideaal is en zonder enig probleem te zien zondr bril of lenzen.
Ik denk dat het wel belangrijk is naar de site te kijken lasikdisaster.com want het zet je wel tot nadenken aan.Je zal net maar die ene persoon zijn, waar het mis gaat….Kevin schreef:
>
> De zwolsche algemeene vergoed alles of in ieder geval een
> groot deel. Betekend wel dat je vijf jaar de duurste premie
> betaald!
> En neem lasikdisaster.com a.u.b. met een korreltje zout. Je
> leest alleen de negatieve verhalen. Als je naar een
> betrouwbare kliniek gaat, kan er weinig gebeuren. De kans dat
> je een hoornvliesbeschadiging oploopt door het dragen van
> lenzen is vele malen groter!
Je zal maar net die ene persoon zijn die de Jackpot wint…..
Je geeft zelf al aan hoe klein de kans is dat het misgaat: “Ik ben in de vele jaren dat ik contactlenzen(zachte) draag eigenlijk weinig mensen tegen gekomen die een beschadinging aan ogen hebben door contactlenzen.”
Ik heb in augustus een afspraak, ik zal jullie op de hoogte houden.
laserdisaster is een leuke site om eens te gaan kijken is altijd goed om alle kanten te bekijken maar je moet er niet te zwaar aan tillen. ik ben het met kevin eens dat er met lenzen ook zat dingen mis kunnnen gaan. er staan alleen maar mislukte pogingen op disaster en niet de gelukte dus ……………
Als je dan toch van horror houd ga dan eens kijken op surgical eyes kijken , als je dan nog wilt dan is het goed. het maakt mij allemaal niets uit ik laat het zoiezo doen met alle info die ik heb. als je al een zwartkijker bent moet je het gewoon niet laten doen.
groetjes paula
Geen site over de gevolgen van contactlenzen! Als het internet in de jaren '70 van de vorige eeuw had bestaan dan zou hetzelfde gebeurd zijnals nu met lasik. Ik kan je nog wel leuke verhalen vertellen uit die tijd. Begin jaren 70 was er een doktersprogramma op de TV daar werd een gevalletje oogschade na dragen van contactlenzen bij gehaald. Wat een ellende. Toch heeft de contactlens daarna terrrein gewonnen.
Lasik disaster.com is natuurlijk een opsomming van al wat fout kan gaan. Ik weet heel goed dat veel operaties goed en naar tevredenheid van klant/patient worden uitgevoerd. Neemt niet weg dat er een risico is. Het is en blijft een operatie! Het is en blijft snijden in gezondvlees! Ik kom weinig mensen tegen waarbij beide ogen net zogoed zijn uitgecorrigeerd als met bril of contactlens.
Het belangrijkste vind ik dat mensen met een hoge min (-4,0 -6,0) waarden hun handicap kwijt zijn. Maar heb je -2,0 dan zou ik daar toch anders over denken.
Nic
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?