Mensen die een opleiding in de optiek gaan volgen

• Ellen

Hallo

Ik ben op zoek naar mensen die net als ik een opleiding in de optiek gaan volgen.

Ik begin in september met de opleiding verkoopmedewerkster in een optiek bedrijf, op het SBBO in amersfoort.

Ik ben erg benieuwd naar mensen die ook naar deze school willen/gaan en naar verhalen van mensen die op de school hebben gestudeerd.

Ook ben ik benieuwd waar iedereen vandaan komt die op het SBBO gaat studeren/gestudeerd heeft.

Ikzelf kom uit brabant en het is volgens velen logisch om dan de opleiding in Roermond te gaan volgen. Echter heb ik heel bewust gekozen om naar Amersfoort te gaan.

Mijn email is optiek_ellen@hotmail.com

Ellen

• © r ª Å¡ H

waarom ga je niet op het zadkine in rotterdam studeren ?

• jeroen

Ik zit inmiddels 2 jaar al in amersfoort op school en dit bevalt erg goed.Je krijgt een goede begeleiding en ze doen er niet al te moeilijk.

Ook de sfeer onderling tussen leraren en leerlingen is erg goed en dit is ook wel iets wat belangrijk is. succes jeroen

• Ellen

Ik ga de opleiding niet in Rotterdam volgen, omdat dat geen stad is voor mij. Ik kom uit een klein dorpje en vind rotterdam niet zo'n leuke stad als amersfoort.

• Ellen

Hallo jeroen,

Kom jij ook uit brabant? ik ben benieuwd naar het reizen,hoe dit zal verlopen.

De Sfeer is zeker erg belangrijk. Ik ben inmiddels 2 keer op de opendag geweest en allebei de keren voelde ik me erg thuis.

Heb je nog tips of zo. en misschien nog spullen die ik moet aanschaffen of dat soort dingen?

Alvast bedankt.

• els

Maar als de school je meer aan spreekt dan die van amersfoort?

Of moet je ook verhuizen?

Ik heb de opleiding wel in rotterdam gevolgd, heb er niet gewoond.

Ik heb het er enorm naar me zin gehad!!!!

Er zitten mensen in de klas vanuit heel nederland.

Ik heb er twee hele goede vriendinnen aan overgehouden, één uit Brabant en één uit Amsterdam.

Dus als het alleen aan de stad ligt, zou ik er nog effe over nadenken.

Dus de kwaliteiten van beide scholen naast elkaar leggen.

EN DAN PAS KIEZEN

• Ellen

Hoi els,

bedankt voor je reactie. De school in Amersfoort spreekt mij persoonlijk veel meer aan. en de school staat goed aangeschreven.

Ik hoef niet te verhuizen voor de opleiding hoor. Ik ga de deeltijd opleinding volgen. 1 dag per week hoef ik dus maar naar Amersfoort te reizen. Verder werk en woon ik gewoon in brabant.

Heb jij nog tips en ideeen of zo, dingen die belangrijk zijn, die ik moet aanschaffen of zo.

Alvast bedankt.

Ellen

optiek_ellen@hotmail.com

• opticofiel

Ook in Dordrecht wordt de deeltijdopleiding gegeven. Heel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer! Scheelt enorm veel reistijd tov Amersfoort.