SERVICE

• medemens

Uw service kan hen helpen,van harte aanbevolen www.darkandlight.org

• Ger Geskus

We hebben al een busje staan, moet weer geleegd worden Wageningen

• medemens

Ja,zo staat hij erbij mij ook,eigenlijk zou je deze mensen moeten helpen,en heb ook al een paar sugesties aangedragen,zoals oud collega's te vragen om ze komen te legen,iets voor iemand die in de vut zit ofzoiets,DUS BIJ DEZE EEN OPROEP,leuk kom je ook nog eens ergens,bij je oude collega's het wereldje was vroeger zo klein,al veranderd dat de laatste tijd wel erg snel,jammer dat wel!

• Welmoed van Boven

>

> Uw service kan hen helpen,van harte aanbevolen

> www.darkandlight.org

Goed om te zien, dat onze stichting voor hulp aan blinde en slechtziende mensen in ontwikkelingslanden wordt aanbevolen. Inderdaad kunnen wij met het geld uit het blindenbusje heel veel goed werk doen. Er is landelijk al meer dan 30.000 euro ingezameld. Zie voor verantwoording van dit geld onze website: www.darkandlight.org. Wij kunnen u ook helpen met interessante acties voor uw optiekzaak en kunnen de opbrengst laten verdubbelen bij een overheidsorganisatie. Neem contact op met ons: blindenbusje@darkandlight.org. Bedankt voor jullie inspanningen, alle optiekdeelnemers aan de actie “Oog voor Ogen”!!

• Welmoed van Boven

>

> Ja,zo staat hij erbij mij ook,eigenlijk zou je deze mensen

> moeten helpen,en heb ook al een paar sugesties

> aangedragen,zoals oud collega's te vragen om ze komen te

> legen,iets voor iemand die in de vut zit ofzoiets,DUS BIJ

> DEZE EEN OPROEP,leuk kom je ook nog eens ergens,bij je oude

> collega's het wereldje was vroeger zo klein,al veranderd dat

> de laatste tijd wel erg snel,jammer dat wel!

De busjes van Dark & LIght Blind Care kunnen door de opticien zelf geleegd worden. Zij storten de inhoud bij de bank op giro 5171603 ovv blindenbusje en krijgen een ontvangstbevestiging. Wij kennen ook opticiens die de inhoud in hun kas storten, dit optellen en het aan het eind van het jaar overmaken (ook nog fiscaal aftrekbaar), dus verschillende opties zijn mogelijk. Afronden naar boven mag ook! BEdankt.

• Welmoed van Boven

Ger Geskus schreef:

>

> We hebben al een busje staan, moet weer geleegd worden

> Wageningen

Vorig jaar ben ik bij u geweest om het busje te legen, omdat er veel buitenlandse valuta en oud Nederlands geld in zat. Waarschijnlijk is dit nu niet meer het geval en zijn het voornamelijk euro-munten. U kunt het geld ook gewoon uit het busje halen en storten op onze rekening: giro 5171603 ovv blindenbusje. Ik woon sinds kort ook niet meer in Wageningen, anders was ik graag even langsgekomen bij uw zaak aan de Bergstraat. Als dit een probleem voor u is, kunt u altijd even contact opnemen.

Goed om te zien, dat onze stichting voor hulp aan blinde en slechtziende mensen in ontwikkelingslanden wordt aanbevolen. Inderdaad kunnen wij met het geld uit het blindenbusje heel veel goed werk doen. Er is landelijk al meer dan 30.000 euro ingezameld. Zie voor verantwoording van dit geld onze website: www.darkandlight.org. Wij kunnen u ook helpen met interessante acties voor uw optiekzaak en kunnen de opbrengst laten verdubbelen bij een overheidsorganisatie. Neem contact op met ons: blindenbusje@darkandlight.org. Bedankt voor jullie inspanningen, alle optiekdeelnemers aan de actie “Oog voor Ogen”!!