NOGMAALS, als u geen verstand van zaken heeft , bemoei u dan ook niet met deze discussie, het pakket van IZZ bestaat wel degelijk uit merkglazen, te weten Essilor/Hoya
Dit onderwerp is al eens eerder beschreven,kijk onder Re.Verzekering,het komt er opneer dat de verzekering bepaalt wat jij op de neus krijgt,en dat je bij Hans wel degelijk moet bijbetalen als je toch net even dat betere glas wil,en die Silhouette montuur wat mijn zuster wil hebben,zij niet kunnen leveren.Mijn vraag laten wij een ieder vrij om wat of waar te kopen,of proberen wij door al dit soort smoesjes de klant naar ons toe te trekken,wees eerlijk en vertel hoe het dan precies zit.Voor hen die twijfelen ga eens kijken op de site van hans anders en kijk dan maar eens naar de voorwaarden,dat zeggen ze toch altijd,maar vooral niet te hard roepen,want men kon er eens om vragen.
Jij werkt zeker bij het huis,dan weet je ook wat de prijs is van een Silhouette montuur ,overal even duur,maar wel mooi! Maar het is maar net wat de klant wil,jij gaat je toch niet vergelijken met hans anders? Als we een nieuwe fiets kopen,dan zie je toch wel verschil,maar ja met die glazen dan moet je maar afwachten welke ze je verkopen.Hoya heeft ze in soorten netzo als Essilor,dat is gewoon het merk.Het komt er gewoon opneer dat de klant bij jou of bij mij,dezelfde vergoeding krijgen,en dus evenveel moet bijbetalen en of dat nu goedkope of dure glazen zijn maakt niets uit.Voor een paar goede multifocale glazen betaal je bij hans ook zo'n 200,= euro per stuk(kijk maar eens bij verhaal Beeldschermbril)en enkelvoudig,daar komen de klanten voor bij mij terug,ze bleken toch gekoper te zijn dan bij hans,anders gewoon anders!
Laat gewoon de verzekerings maatschapijen de zelfde vergoeding betalen aan die klanten, die ergens anders geweest zijn, als bij de gecontracteerde optiekbedrijven.
Gun de klant (verzekerde) vakmanschap en eigen keuze, geef hem de vergoeding waar hij recht op heeft.
Stop met de verlakkerij (suggestief) dat hij alleen maar bij de gecontracteerde ketens de bril mag kopen. Verzekeringen zijn al duur genoeg, geef waar hij recht op heeft.
Dit soort inmenning van de verzekeringen is een slechte zaak, de klant verliest zijn eigen inbreng en dit wordt gedwongen door hem financieel te indoctrineren.
Dit is een aantasting van onze rechten om zelf te beslissen.
Groet GG
Het gaat maar door,nu ook al bij het zilveren kruis{Aghmea} een klant van mij kreeg geen vergoeding,dit in tegenspraak met een art 25,waar niet over hans anders gesproken word,maar ja de mensen zijn al op leeftijd,dat die laten dat dan maar zo.Andere klant bij centraal beheer ook Aghmea kreeg wel vergoeding ondanks het advies om naar hans anders te gaan,Dit is een mooi onderwerp voor de consumenten bond,als onze zorg inkopen of afspraken zo worden gemaakt,dan is er straks geen keus meer……….en waar voor dan nog die dure premies betalen,straks bepalen ze ook nog waar ik mijn stukje vlees koop.
Maar nu je het er zo over hebt,mijn vrouw is hartpatient,maar geloof mij als ze een hoestdrankje nodig heeft,ga ik wel naar de apotheek,ondanks het feit dat de drogisten bij geschoold moesten worden,betreffende dat ze meer medikamenten mochten verkopen.Maar als ik bij ze kom en ik vraag om een speciaal hoesdrankje voor mijn vrouw,straalt de ondeskundigheid uit hun ogen,dan vertrouw ik het zaakje niet meer.De apotheek heeft alle gegevens,en weet hierdoor wat ze wel en niet mag gebruiken,wel zo veilig.Ja het is wat anders dan een stukje vlees,maar ik laat het toch maar aan de deskundigen over,ieder zijn vak.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?