Izz vergoeding

• Jan

Raarrr hoor dat als mensen hun bril bij Hans Anders kopen en zo dus een minderwaardig product krijgen dit wel vergoed krijgen.

• Sjeng

ja dit is misleiding van IZZ.

Je krijgt wel degelijk een vergoeding van het izz als je bril ergens anders koopt. alleen wordt er dan maar een bepaald gedeelte vergoed. (zoals bij CZ 92 euro )

Izz heeft afspraken gemaakt met HA over de te leveren brillen. Het bedrag dat izz aan HA vergoed is lager dan het bedrag wat IZZ aan een consument retourneert.

Voor IZZ is dus goedkoper (en beter voor hun dus.. want winst maken is het devies) om direct aan HA te vergoeden.. Daarom hebben zij dat ook zo mooi sneaky in hun foldertje gezed. Maar als verzekerde krijg je wel degelijk een vergoeding.

• ikke

Ze kunnen ook bij het huis terecht maar dan minder vaak 1 keer per 3 jaar ofzo

en daar krijgen ze hoya gp wide!! De vergoeding die ze bij andere winkels krijgen is ook niet mis €319,- Dus de klant kan kiezen tussen kwaliteit of dezelfde kwaliteit en dan bijbetalen

• © r ª Å¡ H

minderwaardig product ? ? hmm volgens mij zijn het gewoon Essilor glazen hoor, precies hetzelfde als bij de reguliere opticien , alleen onder eigen naam

• Jos

Mooie Essilor glazen in een Taiwan frame van $ 0.50 ! een goede combinatie!!

• © r ª Å¡ H

hmm heb anders ook al veel ‘merk’ brillen terug zien komen waar de schroefdraad er na een jaar uit was gepleurd. maarja , als ze daarmee terug gaan dan krijgen ze niet zomaar een nieuw montuur, zoals bij Ha wel.

• irma

er zijn een aantal brillen geselecteerd door hans anders die onder deze zogehete vergoeding vallen.

elke HA zal anders zijn, maar bij ons is de HA echt heel erg slecht.

• © r ª Å¡ H

nee dat is kolder, men kan uit alle monturen kiezen maar er iss wel een bepaald aanbod aan glazen die onder de regeling vallen.

• Jos

Even tussen de regels doorlezen: een bepaald aanbod van glazen…

Dus zeker geen merk glazen, gevat in een montuur van pisbakkenstaal.

Voor HA is dit gewoon handel, maar ik begrijp niet dat een gerenomeerde verzekeringsmaatschappij hier mee in zee gaat.

• Fred

ik vindt dit echt een onzinnige discussie… beetje lopen afgeven op HA…. jullie hebben ook het recht om een regeling af te sluiten met IZZ hoor! maar ja als jullie dat niet doen… jullie probleem…